شناسهٔ خبر: 42178 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

با صدور بیانیه مطرح شد:

اعلام حمایت انجمن صنایع ریلی ایران از ابقای «آخوندی» در دولت دوازدهم

لوگو انجمن صنایع ریلی در بیانیه ای حمایت خود را از ابقای «عباس آخوندی» وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم در دولت بعد را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایلنا انجمن صنایع  ریلی در بیانیه‌ای حمایت خود را از عملکرد آخوندی در طول چهار سال گذشته در دولت یازدهم اعلام کرده است.

در این بیانیه آمده است:

توسعه ریلی قطعا یکی از اولویتهای دولت محسوب میشود و برای آن اهمیت بالایی قایل است و به نسبت گذشته تلاشهای گستردهای در جهت بررسی و رسیدگی به مشکلات صنعت ریلی صورت گرفته است. خوشبختانه نگاه و حمایت دولت از بخش ریلی باعث شده تا چراغ امید در دل فعالین این صنعت روشن شود وشاهد همراهی و همدلی دولت با بخش خصوصی هستیم و نقش این حوزه در تدوین برنامه ها و سیاست گذاریها و اقدامات کارشناسی پر رنگتر شده است. مصداق بارز آن حضور گسترده و پرشور صنایع و شرکتهای حمل و نقل ریلی و سازندگان تجهیزات و قطعات در نمایشگاه بینالمللی ریلی سال جاری بوده که رشد و ارتقای کیفی آن نسبت به سالهای گذشته بی نظیر بوده است.

"رستاخیز و انقلاب ریلی" که محور توسعه کشور قلمداد می شود از شعار و بیانات وزیر محترم راه و مسکن و شهرسازی است. ما اعتقاد راسخ داریم جناب آقای دکتر آخوندی با تمام توان و قدرت در تحقق آن از هیچ کوششی دریغ نخواهد ورزید. دولت یازدهم و شخص وزیر محترم راه و شهرسازی تلاشهای ویژهای جهت سرمایه گذاری و حمایتهای مالی در زمینه توسعه ریلی انجام دادهاند که جای تقدیر و تشکر دارد که در این راستا تهیه بسته حمایتی از صنایع ریلی داخلی که با پیگیری و دستور ایشان توسط کارگروهی متشکل ازمسوولین دولتی و با نظر و مشورت صاحبان صنعت و متخصصین این حوزه در حال انجام است می تواند تحول بزرگی در توسعه و گسترش صنعت حمل و نقل ریلی را فراهم نماید.

انجمن صنایع ریلی ایران به نمایندگی از شرکتهای تولید کننده واگن و لوکوموتیو و سازندگان تجهیزات و قطعات حمایت خود را از وزیر پیشنهادی اعلام مینماید و امیدوار است نمایندگان محترم ملت با رای اعتماد موجب دلگرمی بیشتر بخش خصوصی و تحقق اهداف توسعه حمل و نقل ریلی را فراهم نمایند.

نظر شما