شناسهٔ خبر: 42213 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

به منظور افزایش رضایت مشتریان؛

شبکه رایانه‌ای سالن خدمات بندر شهید رجایی ساماندهی شد

عفیفی پور اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان برای تسهیل خدمات‌رسانی به ارباب‌رجوع و ارتقای سطح رضایت مشتریان بندری، اقدام به یکپارچگی و ساماندهی شبکه رایانه‌ای سالن خدمات کانتینری در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی نموده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، اله مراد عفیفی پور مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان ضمن اعلام این خبر افزود: تکمیل فرایند گردش اسنادی تخلیه، بارگیری، ترخیص کالای کانتینری، پایداری خدمات و افزایش رضایت‌مندی مشتریان با استفاده از دانش و توان فنی متخصصان داخلی هدف اصلی اجرای این پروژه مهم بوده است.

به گفته وی، این شبکه رایانه‌ای علاوه بر خدمات‌رسانی به بخش‌های اداری، می‌تواند ده شرکت و پایانه‌های پرداخت هفت بانک مستقر در سالن خدمات مجتمع بندری شهید رجایی را پوشش دهد.

عفیفی پور ضمن بیان اینکه که اجرای این پروژه به مدت چهار ماه به طول انجامیده است، گفت: برای ساماندهی این شبکه، حدود ۱۴ هزار متر در ساختمان خدمات کانتینری کابل‌کشی مسی و فیبر نوری اجرا شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار داشت: این اداره کل با ایجاد شبکه کامپیوتری جدید توانست به سامانه‌های کاربردی محوطه‌های بندری و پایانه‌های پرداخت (pos) بانک‌های مستقر در سالن خدمات جهت پرداخت هزینه‌های بندری دسترسی پیدا کند.

وی تصریح کرد: با راه‌اندازی شبکه جدید سالن خدمات کانتینری، تمامی شرکت‌ها، بانک‌ها و محوطه‌های بندری جهت ارائه خدمات به مشتریان ساماندهی شدند.

عفیفی پور در پایان گفت: پروژه ساماندهی شبکه جدید سالن خدمات کانتینری در منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال با بهره‌گیری از کارشناسان و متخصصان داخلی اجرایی شده است.

نظر شما