شناسهٔ خبر: 42446 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

عضو هیئت رئیسه مجلس مطرح کرد:

توضیح در خصوص علت اشتباه در شمارش آرای وزیر راه و شهرسازی

رای عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد رای اعتماد به عباس آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در انتقال نوشتاری از برگه‌ای به برگه اصلی برای قرائت اشتباه شده بود، به نحوی که ۱۰ رای کمتر اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خانه ملت اکبر رنجبرزاده با اشاره به شبهاتی مبنی بر افزایش تعداد آراء وزیر پیشنهادی نیرو به دنبال طرح موضوع افزایش تعداد آراء وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: تعداد رای اعتماد به آخوندی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در انتقال نوشتاری از برگه ای به برگه اصلی برای قرائت اشتباه شده بود، به نحوی که ۱۰ رای کمتر اعلام شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد : به همین جهت مستحق بود که رای واقعی وزیری پیشنهادی اعلام شود و هیات رئیسه نیز با توجه به سوگندی که یاد کرده بود در شفاف سازی و اعلام حقایق، امروز افزایش ۱۰ رای آخوندی را قرائت کرد.

وی با بیان اینکه تعداد آراء موافق آخوندی از ۱۸۸ به ۱۹۸ رای افزایش یافت، توضیح داد: از آنجایی که ۲۸۸ رای جمع شده بود در مجموع آرای وزیر راه و شهرسازی اشتباه رخ داده بود و بعد از بررسی مجدد مشخص شد در انتقال اعداد به برگه اصلی ۱۰ رای کمتر نوشته شده است، با این حساب تعداد آخوندی با ۱۹۸ رای موافق تصدی وزارت راه و شهرسازی را برعهده گرفت.

این نماینده مجلس با بیان اینکه این تغییرات باعث شد برخی نمایندگان خواهان بازشماری آرای وزیر پیشنهادی وزارت نیرو شوند، گفت: این موضوع در صحن علنی مطرح شد و پزشکیان که اداره جلسه را بر عهده داشتند با بازشماری موافقت کردند و آراء بیطرف با حضور تعدادی از اعضای سه فراکسیون مجلس و بنده  بازشماری شد.

نظر شما