شناسهٔ خبر: 42453 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

میدری خبر داد:

ضرب‌الاجل برای جلوگیری از تردد شناورهای ثبت نشده مستقر در خوزستان

مهران میدری معاون دریایی و بندری بندرخرمشهر خبر داد که از ابتدای آذرماه سال جاری از تردد شناورهای ثبت نشده مستقر در استان خوزستان جلوگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، مهران میدری گفت: این اقدام در راستای اجرای دستورالعمل مصوب ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز درمورد ساماندهی شناورها و انضباط بخشی به ترددهای دریایی در آب هاي داخلي و سرزميني كشور انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: بر این اساس مالکین کلیه شناورهای مستقر در استان خوزستان که در سازمان بنادر و دریانوردی ثبت نشده اند تا پایان آبان ماه سال جاري فرصت دارند برای تعیین تکلیف وضعیت ثبتی شناور خود اقدام کنند.

 معاون دریایی و بندری بندرخرمشهر اضافه کرد: از ابتدای آذر ماه سال جاری دریابانی نیروی انتظامی شناورهای ثبت نشده را متوقف و مالکین شناورها را به مراجع قضایی معرفی خواهد کرد.

میدری صید غیر مجاز، قاچاق سوخت، قاچاق کالا، ایجاد مزاحمت در تردد شناورها و جابجایی غیرمجاز مسافر را از جمله مشکلات تردد شناورهای فاقد هویت برشمرد.

وی یادآور شد: مالکین شناورهای بدون هویت در استان خوزستان می توانند برای پیگیری موضوع به اداره مرکزی بازرسی و ثبت شناورهای استان خوزستان واقع در بندرخرمشهر مراجعه کنند.

نظر شما