شناسهٔ خبر: 42565 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با سومین روز از هفته دولت صورت گرفت:

رونمایی از یک پروژه راه و شهرسازی شهرستان راز و جرگلان در خراسان شمالی

مراسم مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار خراسان شمالی، امام‌جمعه، فرماندار راز و جرگلان و شماری از مسئولان استانی و شهرستانی یک پروژه راه و شهرسازی در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی خراسان شمالی، علیرضا مصطفی‌زاده روز شنبه در آیین رسمی بهره‌برداری متمرکز این طرح گفت: این پروژه شامل تکمیل عملیات زیرسازی، ابنیه فنی و آسفالت گرم محور گز –کاریز به میزان ۹.۳ کیلومتر است.

وی افزود: استاندار خراسان شمالی در مراسم آیین افتتاح متمرکز پروژه‌های شهرستان راز و جرگلان راه را نیاز اساسی هر شهر و روستا دانست و اذعان داشت: اعتبار خوبی برای راه‌های استان و شهرستان گذاشته شده است.

مصطفی‌زاده تصریح کرد: در این پروژه ۱۷ مورد ابنیه فنی و عملیات خاک‌ریزی به میزان ۲۱ هزار مترمکعب و خاک‌برداری ۷۹ هزار مترمکعب و مقدار آسفالت استفاده شده ۷۰۰۰ تن است.

وی بیان کرد: عرض آسفالت ۵/۵ متر و ضخامت آن نیز ۶ سانتیمتر و سطح آسفالت نیز ۵۰ هزار مترمربع است و اعتبار هزینه شده در زیرسازی ابنیه فنی و آسفالت گرم راه‌های روستایی محورهای گز – کاریز در بخش جرگلان ۳۵ میلیارد ریال است.

 در هفته دولت امسال ۶۸ پروژه در راز و جرگلان با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف عمرانی، راه روستایی، کشاورزی و مخابرات  و ... افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

نظر شما