شناسهٔ خبر: 4263 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از وحدت ملی است/ ملت ایران همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند

وزير راه و شهرسازي به اتفاق معاونين و مشاورين خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن وزیر راه و شهرسازی حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بیانگر اجماع ملی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خواند و گفت: ملت ایران همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند و از این آرمان خود دست برنخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی امروز چهارشنبه 22 بهمن در حاشیه راهپیمایی باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز گفت:‌ این انقلاب از دل مردم بلند شد و همچنان متکی به نیروهای مردمی است و خوشبختانه حضور مردم نشان می‌دهد این انقلاب پیوند استراتژیک خود را با مردم حفظ کرده و می‌کند.

 آخوندی با بیان اینکه در پیشبرد سیاست داخلی و خارجی ما نیاز به وحدت داریم، ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از وحدت و یکپارچگی آنها دارد.

وی یادآور شد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر اجماع ملی برای پیشبرد اهداف انقلاب است. مردم همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند و از این آرمان خود دست برنخواهند داشت.

وزیر راه و شهرسازی درباره آثار این راهپیمایی، اظهار داشت: این راهپیمایی در پیشبرد اهداف نظام موثر است چراکه ما چه در عرصه سیاست داخلی و چه در عرصه سیاست خارجی نیاز به وحدت داریم و این راهپیمایی بیانگر اجماع ملی برای پیشبرد اهداف انقلاب است.

فرمایشات اخیر رهبری بزرگترین پشتوانه تیم مذاکره کننده است

عضو کابینه دولت یازدهم فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباره مساله هسته‌ای را بزرگترین پشتوانه برای تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان عنوان کرد.

آخوندی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن به ايسنا گفت: به نظرم فرمایشات مقام معظم رهبری در روند مذاکرات تاثیرگذار است ایشان استراتژی مذاکرات را تایید کردند و نشان دادند مذاکرات در کنترل ایشان است و همه چیز با نظارت ایشان انجام می‌شود.

وی افزود: ما معتقدیم مذاکرات می‌تواند به خوبی به پیش برود و مطابق نظرات مقام معظم رهبری به یک اجماع و توافق دست یابد.

آخوندی بیانات اخیر مقام معظم رهبری را بزرگترین پشتوانه تیم مذاکره کننده هسته ای عنوان و خاطرنشان کرد: سخنان ایشان داد تیم مذاکره کننده،‌اهداف و استراتژی مذاکره مورد تایید معظم له است و کار با هدایت ایشان پیش می‌رود.

وزیر راه در پایان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را پشتوانه انقلاب ،‌سیاست خارجی و نشانه تبعیت از مقام معظم رهبری عنوان کرد.

برچسب‌ها:

نظر شما