شناسهٔ خبر: 42666 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت محقق شد:

افتتاح پروژه راهسازی مادشت- کیانمهر در البرز

افتتاح همزمان با پنجمین روز از هفته دولت پروژه راهسازی چهارخطه ماهدشت - كیانمهر و ساماندهی معابر مسكن مهر ماهدشت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌كل راه و شهرسازی استان البرز، همزمان با پنجمین روز از هفته دولت پروژه راهسازی چهارخطه ماهدشت - كیانمهر و ساماندهی معابر مسكن مهر ماهدشت با حضور معاون امور عمرانی استانداری البرز به بهره‌برداری رسید.

دراین مراسم ابتدا تقی رضایی، مدیركل راه و شهرسازی استان البرز توضیحاتی در خصوص این پروژه ارائه کرد و گفت: با توجه به تردد زیاد خودروهای عبوری از شهر كرج به سمت مسكن مهر البرز و شهرهای ماهدشت و  اشتهارد لزوم بهسازی و ایمن سازی در این محور محسوس بود كه اداره ‌كل راه و شهرسازی استان البرز در این خصوص اقدام کرد.

وی در خصوص حجم عملیات اجرایی اظهار داشت: این مسیر به طول ۲۵۰۰ متر و با حجم عملیات خاكبرداری ۴۰۰۰ متر مكعب و ۱۲ هزار تن آسفالت بهسازی و چهارخطه شده است .

رضایی اعتبار هزینه شده برای پروژه راهسازی چهارخطه ماهدشت - كیانمهر و ساماندهی معابر مسكن مهر البرز را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

همچنین معاون امور عمرانی استانداری البرز با تقدیر از عملكرد اداره‌كل راه و شهرسازی استان البرز ایمن‌سازی محورهای پرخطر استان را با اهمیت برشمرد و گفت: با توجه به وجود مسكن مهر ماهدشت در منطقه بهسازی این محور باعث كاهش بار ترافیكی و خطرات ناشی از آن می‌شود.

نظر شما