شناسهٔ خبر: 42702 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته دولت انجام شد:

تقدیر از مدیرعامل شرکت عمران در جلسه شورای اداری رباط کریم/ ساخت ۲۱ مدرسه در حوزه مسکن مهر پرند

مراسم در جلسه شورای اداری شهرستان رباط کریم که با حضور محمد امامی امین، معاون امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار تهران در سالن همایش‌های آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره آموزش و پرورش رباط کریم برگزار شد، از مدیرعامل شرکت عمران پرند تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند، سعید بیات، فرماندار رباط کریم در جلسه شورای اداری شهرستان ضمن گرامیداشت هفته دولت به خدمات ارزنده شرکت عمران پرند اشاره کرد و گفت: مسکن مهر طرح خوب و ارزشمندی برای خانه‌دار کردن اقشار کم درآمد جامعه است اما در این پروژه به مسائل زیربنایی توجه کافی نشد و این موضوع باعث شده تا شهروندان پرند امروز با مشکلاتی مواجه باشند.

فرماندار شهرستان رباط کریم با اشاره به ساخت ۲۱ مدرسه در حوزه مسکن مهر طی دو سال اخیر، اظهار داشت: حجم کار در مسکن مهر پرند بسیار وسیع است و تلاش مدیرعامل شرکت عمران پرند در کاهش مشکلات زیربنایی و همچنین تحویل سایر واحدهای باقی مانده مسکن مهر، ستودنی است.

در این جلسه محمد امامی امین، معاون استانداری تهران، حجت‌الاسلام محمدی‌نژاد، امام جمعه رباط کریم، حجت‌الاسلام رشید‌زاده، دادستان شهرستان و نیز فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم سخنرانی کردند و از سایر مدیران نمونه شهرستان رباط کریم نیز تقدیر به عمل آمد.

نظر شما