شناسهٔ خبر: 42708 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

همزمان با ششمین روز از هفته دولت انجام گرفت:

افتتاح ۲۸۶۵ واحد مسكن مهر در فاز ۶ شهر جدید پرند/ بهره‌برداری از دفتر فرهنگی-اجتماعی و ارتباطات مردمی پرند

افتتاح همزمان با ششمین روز از هفته دولت تعداد ۲ هزارو ۸۶۵ واحد مسكن مهر در فاز ۶ شهر جدید پرند با حضور عضو هیات مدیره شركت عمران شهرهای جدید به افتتاح رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امروز ۷ شهریورماه همزمان با ششمین روز از هفته دولت تعداد ۲ هزارو ۸۶۵ واحد مسكن مهر واقع در فاز ۶ شهر جدی پرند با حضور محمود میریان عضو هیات مدیره شركت عمران شهرهای جدید، علی‌اكبر طاهری مدیرعامل شركت عمران شهر جدید پرند، حجت‌الاسلام پاشایی امام جمعه پرند و سایر مدیران و مسئولان ذیربط افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم همچنین از دفتر فرهنگی-اجتماعی و ارتباطات مردمی شركت عمران پرند در فاز ۴ رونمایی شد.

این دفتر كه در راستای هویت بخشی و ارتقای شرایط فرهنگی و اجتماعی شهر پرند با توجه به تنوع جمعیتی مستقر در آن به بهره‌برداری رسیده است در جهت انجام اقدامات فرهنگی و مشاوره‌ای از سوی اساتید دانشگاه تهران برای شهروندان شهر جدید پرند ایجاد شده است.

در این دفتر همچنین اطلاعات مشاوره‌ای و آموزشی با هماهنگی روابط عمومی شركت عمران شهر پرند توسط ارگان‌های دولتی و شركت‌های خصوصی در حوزه مسكن مهر به مردم ارائه می‌شود.

گفتنی است برای فرآیند خرید و تجهیز این دفتر بیش از ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

در آیین افتتاح امروز یك باب مدرسه ۱۵ كلاس با مساحت حدود ۶ هزار مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر یك و ۸۰۰ میلیون تومان در فاز ۶ و همچنین یك پروژه تجاری واقع در فاز ۵ شهر جدید پرند به بهره‌برداری رسید.

نظر شما