شناسهٔ خبر: 42804 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با هفته دولت انجام شد:

افتتاح پروژه زیرسازی و آسفالت‌ریزی محور روستایی در شهرستان هشترود/ بهره‌برداری از پل بازسازی شده روستای مغامیر شهرستان هشترود

روکش آسفالت پروژه زیرسازی و آسفالت‌ریزی محور اکیزگنبدی به قراجه قیه پناهی و سیه دلان شهرستان هشترود آذربایجان‌شرقی و همچنین پروژه بازسازی پل روستای مغامیر این شهرستان با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان شهرستان به مناسبت هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، پروژه زیرسازی و آسفالت‌ریزی محور اکیزگنبدی به قراجه قیه پناهی و سیه دلان شهرستان هشترود با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان شهرستان در هفته دولت امسال افتتاح شد.

 مدیرکل اداره کل راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح پروژه آسفالت‌ریزی محور اکیزگنبدی به قراجه قیه پناهی و سیه دلان گفت: ۱ میلیارد تومان برای آسفالت‌ریزی مسیر فوق با قیر رایگان هزینه شده است و حجم آسفالت پخش شده در این محور ۸۵۰۰ تن و طول مسیر ۱۲.۵ کیلومتر است.

وی در ادامه افزود: ۵۰۰ میلیون تومان برای عملیات زیرسازی از جمله تعریض عرض جاده، بسترسازی، کمپکت بستر، اجرای زیراساس و کمپکت آن و نصب تابلو و خط‌کشی مسیر راه روستایی اکیزگنبدی به قراجه قیه پناهی و سیه دلان هزینه صرف شده است.

علیرضا اوشال، رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود نیز گفت: عملیات زیرسازی مسیر اکیزگنبدی به قراجه قیه پناهی و سیه دلان در شهریورماه سال ۹۳ شروع و در همان سال توسط اداره راه و شهرسازی به اتمام رسید.

وی در ادامه افزود: عملیات قیرپاشی و آسفالت محور فوق در مورخه ۱۵ آبان ماه سال ۹۵ به طول ۲ کیلومتر انجام گردید و بقیه مسیر به علت برودت هوای منطقه در مورخه ۲۲ آبان ماه سال ۹۵ متوقف شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان گفت: ادامه مسیر در مورخه ۲۴ خردادماه سال ۹۶ شروع و در مورخه ۲۰ تیرماه سال ۹۶ کل مسیر آسفالت‌ریزی شد.

اوشال بیان کرد: طول کل مسیر خط‌کشی شده در این محور ۱۴.۵ کیلومتر است.

همچنین پروژه بازسازی پل روستای مغامیر شهرستان هشترود با حضور معاون عمرانی استانداری، مدیرکل راه و شهرسازی و جمعی از مسئولان شهرستان در پنجمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود گفت: پل روستای مغامیر در مورخه ۲ تیرماه سال ۹۵ در اثر جاری شدن سیل شدید تخریب شده بود که برای تعمیر و بازسازی آن در مورخه ۳۰ آبان ماه سال ۹۵ تجهیز کارگاه گردید و عملیات اجرائی آن آغاز شد.

وی افزود: ۶۰۰۰ میلیون ریال برای تعمیر و بازسازی پل روستای مغامیر هزینه صرف شده است و این پروژه در مورخه ۲۷ اردیبهشت‌ماه سال ۹۶ به اتمام رسید.

نظر شما