شناسهٔ خبر: 42948 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

تحویل ۲ هزار واحد مسکن مهر کردستان به متقاضیان

مراسم ۲ هزار واحد مسکن مهر کردستان در سه شهرستان سنندج، کامیاران و قروه با حضور قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استان کردستان تحویل متقاضیان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، برای اجرای این واحدهای مسکونی یک هزار و ۱۰۲ میلیارد ریال اعتبار از محل آورده متقاضیان و تسهیلات بانکی هزینه شده که شامل ۶ تعاونی مسکن مهر است.

این واحدها همزمان با سفر احمد اصغر مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی و مسئولان استان کردستان به بهره‌برداری رسید و شامل یک هزار و ۲۰۰ واحد تعاونی مسکن دگایران، ۲۲۰ واحد تعاونی مسکن دارایی، ۲۷ واحد تعاونی مسکن امام حسین (ع)، ۷۰ واحد مسکونی تعاونی ۱۴ و ۱۵ هواشناسی، ۲۱۹ واحد مسکونی در شهرک روژان و ۷۶ واحدی خود مالکی است.

تعداد واحدهای احداثی مسکن مهر در استان کردستان ۳۸ هزار و ۶۵۶ واحد است که تاکنون ۳۰ هزار و ۲۲۳ واحد آن به بهره‌برداری رسیده که ۳۰ درصد این واحدها شامل ۹ هزار و ۲۰۸ واحد در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

بر اساس سرشماری سال ۹۵، استان کردستان با جمعیتی بیش از یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر، دارای ۱۰ شهرستان، ۲۹ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۹۷ روستای دارای سکنه است.

نظر شما