شناسهٔ خبر: 42997 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

با حضور مسئولان شهر فرودگاهی حضرت امام انجام شد:

استقبال از حجاج نخستین پرواز جده به فرودگاه حضرت امام(ره)/ رضایتمندی مسافران از خدمات‌دهی ایران‌ایر و فرودگاه حضرت امام

استقبال نخستین پرواز برگشت حجاج در حالی ساعت ۱۵:۲۰ امروز در فرودگاه حضرت امام به زمین نشست كه مسئولان این فرودگاه با اهدای شاخه گل و انجام قربانی به استقبال حاجیان سال ۹۶ رفتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی  مراسم استقبال از نخستین گروه از حاجیان حج ۹۶ با فرود هواپیمای شركت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران راس ساعت ۱۵:۲۰ در فرودگاه حضرت امام آغاز شد.

مسئولان فرودگاه حضرت امام با اهدای شاخه گل و انجام قربانی و همچنین پذیرایی به استقبال حجاج رفتند. عملیات بازگشت حجاج به فرودگاه حضرت امام از امروز ۱۴ شهریور ماه آغاز و تا ۷ مهرماه ادامه دارد.

حجاج در ابتدا در سالن گذرنامه مورد استقبال و پذیرایی قرار گرفتند و سپس با اتوبوس به سالن ۶ هزار مترمربعی كه برای حضور مستقبلین تعبیه شده است هدایت شدند.

صدیقه مولودی مسافر پرواز ایران‌ایر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: مراسم استقبال فرودگاه از حجاج بسیار مناسب بود و ما از بدو ورود بدون هیچ معطلی توانستیم سالن گذرنامه را طی كنیم و به سالنی كه برای استقبال از حجاج آماه شده است برسیم.

وی توضیح داد: پرواز هواپیمایی ایران‌ایر از فرودگاه جده بدون هیچ گونه تاخیری انجام شد.

شكوفه محمدی دیگر مسافر این پرواز كه به همراه همسر خود برای انجام این سفر روحانی به مكه سفر كرده بود ضمن اعلام رضایت از خدمات‌دهی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و مسئولان فرودگاه امام گفت: امروز در بدو ورود مورد استقبال از سوی مسئولان فرودگاهی حضرت امام قرار گرفتیم كه برای ما بسیار خوشایند بود.

وی به خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گفت: حج امسال بسیار عزت‌مندانه و با آبرو برگزار شد و از اینكه در هنگام بازگشت با توجه به خستگی تا این اندازه در فرودگاه كارهایمان به سرعت انجام شد خیلی خرسند و خوشحالیم./

نظر شما