شناسهٔ خبر: 4304 - سرویس پربحث‌ترین اخبار
نسخه قابل چاپ

نماینده مردم ساری در مجلس شوراس اسلامی:

مشکلات گريبانگير مسکن مهر مربوط به دولت قبل است / متقاضیان مسکن مهر حق دارند در سازه‌ای ایمن با خدمات عمومی مورد نیاز زندگی کنند

محمد دامادی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ارتباط دادن مشکلات مسکن مهر به وزیر راه و شهرسازی دولت يازدهم و طرح استیضاح وی از سوی برخی از نمایندگان دور از انصاف است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از ایرنا،‌ محمد دامادی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: استیضاح وزرا در مجلس کار مثبتی نیست، زیرا پیش از این نتیجه استیضاح یکی از وزرا سبب خالی ماندن صندلی وزارت یکی از وزراتخانه‌های کشور برای مدت زمانی طولانی شد.

وی با بیان این‌که چرا باید مشکلات مربوط به مسکن مهر را وزیر راه و شهرسازی دولت یازدهم پاسخگو باشد در حالي كه اين مشكلات مربوط به دولت قبل است، گفت: دكتر آخوندي بارها اعلام کرده که دولت موظف به حل مشکلات مسکن مهر است تا متقاضیان بتوانند با تکمیل خدمات عمومی مورد نیاز از جمله آب، برق، گاز، مدرسه و یا غیره در این واحدها ساکن شوند.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی متولی طرحی شده که علاوه بر مشکلات متعددی که تاکنون داشته، تورم زیادی را بر جامعه تحمیل کرده و هم اکنون وزیر راه طرح بدی را مدیریت می‌کند که ایده بسیار خوبی است اما در اجرا با مشکلات گسترده‌ای مواجه شده است.

دامادی تاکید کرد: متقاضیان مسکن مهر حق دارند در سازه‌ای ایمن به همراه خدمات عمومی مورد نیاز زندگی کنند، اما در جایی که تامین منابع آب، برق و یا گاز در برخی از شهرک‌های جدید و مناطق مختلف پیش‌بینی نشده دور از انصاف و عدل است که وزیر راه و شهرسازی در آن زمینه پاسخگو باشند.

وی، با هرگونه طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس مخالفت کرد و گفت: استیضاح آخوندی به صورت رسمی در مجلس مطرح نشده هرچند که به صورت غیررسمی ممکن است در برخی از محافل خصوصی این موضوع مطرح شده باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: خوشبختانه وزیر راه و شهرسازی فرد با تجربه‌ای است که پیش از این عملکرد وی را در زلزله منجیل شاهد بوده‌ایم و اکنون نیز عملکرد خوبی را در بیش از یک سال و چند ماهی که از عمر دولت یازدهم می‌گذرد در این وزارتخانه داشته است.

دامادی با بیان آن‌که تاکنون وزرای زیادی برای پاسخ به سوال نمایندگان مجلس به کمیسیون‌های مختلف دعوت شده‌اند، گفت: حقیقتا اگر مشکلی در عملکرد وزیر راه و شهرسازی وجود داشته باشد من نیز در صدد سوال از ایشان خواهم بود اما باید دولت این فرصت را داشته باشد که طرح و پروژه‌های نیمه تمام قبلی را به پایان برساند./

نظر شما