شناسهٔ خبر: 43064 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون وزير راه و شهرسازي در مراسم جشن عيد غدير خم؛

اقدامات راه‌آهن بر اساس تدبیر و اندیشه‌ پیش رود

سعید محمد زاده مدیر عامل راه آهن گفت: اگر راه آهن كشور خواهان رونق یافتن بیش از گذشته است ، لازم است كاركنان و مدیران ، در هر مسئولیتی كه باشند، كارها را براساس تدبیر، تفكر و عمق اندیشه پیش ببرند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شركت راه آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سعید محمدزاده مدیر عامل راه آهن در مراسم عید غدیر خم ضمن تشكر و سپاسگذاری از زحمات همكاران راه آهن در جهت حركت سریع چرخ های صنعت ریلی در كشور، گفت: امروز ما شاهد حركت تند چرخ های صنعت ریلی در كشور هستیم و تلاش می كنیم این چرخ ها با سرعت، دقت و ارزشمندی هر چه بیشتر به حركت خود ادامه دهند.

وی افزود: بنا به فرمایشات حضرت امیر مومنان (ع) در زندگی شخصی و جمعی خود باید به دنبال عزت و تدبیر توام با عزت باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان كرد: اگر راه آهن كشور خواهان رونق یافتن بیش از گذشته است ، لازم است كاركنان و مدیران ، در هر مسئولیتی كه باشند، كارها را براساس تدبیر، تفكر و عمق اندیشه پیش ببرند.

وی گفت: حضرت رسول اكرم(ص) فرموده اند، من از فقر كه كفر به وجود می آورد، نمی ترسم اما از سوء تدبیر كه بنیان خانواده ، كشور و همه چیز را تحت الشعاع قرار می دهد، می ترسم.

وی تاكید كرد: اصل همه حرف ها حسن تدبیر است و اگر خداوند تقدیر كرده حتما با حسن تدبیر به لذت و روزگار خوش خواهیم رسید.

محمدزاده خاطر نشان كرد: نزدیك به ۶ ماه از سال را پشت سر گذاشتیم و در ۶ ماه آینده امیدوارم با تلاش بیشتر نسبت به گذشته ، وضعیت بهتری را در زندگی و خانواده بزرگ راه آهن داشته باشیم.

نظر شما