شناسهٔ خبر: 43090 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در سفر یک روزه به خراسان رضوی صورت گرفت؛

ادای احترام وزیر راه و شهرسازی به شهدای گمنام گلبهار/ افتتاح ۹۲ درصدی مسکن مهر شهر جدید گلبهار در دولت تدبیر و امید

مسکن مهر مدیرعامل شهر جدید گلبهار در سفر استانی وزیر راه و شهرسازی به آن شهر گزارشی از واحدهای تکمیل شده ارائه کرد و گفت: ۹۲ درصد افتتاحات مسکن مهر گلبهار در دولت یازدهم انجام شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی هومن گریوانی مدیرعامل شهر جدید گلبهار امروز ۱۶ شهریورماه در شهر جدید گلبهار در حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونان وی و همچنین مسئولان استانی گزارشی از عملکرد شرکت عمران شهرهای جدید ارائه کرد و گفت: ساخت شهری جدید گلبهار در سال ۷۲ در شورایعالی شهرسازی و معماری ایران در ۴ فاز به تصویب رسید که در حال حاضر ۲ فاز آن در مساحتی بالغ بر ۳ هزار هکتار انجام شده است و فازهای ۳ و ۴ آن در دست مطالعه قرار دارد.

مدیرعامل شهر جدید کلبهار ادامه داد: با توجه به اینکه شهرهای جدید از جهت جذب سرریز جمعیت جزو شهرهای پرجمعیت استان هستند سرعت احداث و تکمیل واحدها از رشد مناسبی برخوردار است.

گریوانی افزود: از مجموع ۳۹ هزار ۸۳۳ واحد مسکن مهر گلبهار ۲۷ هزار واحد افتتاح شده که از این تعداد ۲۵ هزار واحد در دولت تدبیر و امید به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: ۹۲ درصد افتتاحات مسکن مهر گلبهار در دولت یازدهم انجام شد.

این مقام مسئول ادامه داد: حدود ۱۰۴ واحد روبنایی اعم از آموزشی و فرهنگی در شهر گلبهار از سال ۷۶ تا ۹۶ انجام شده است که ۴۷ واحد آن در ۴ ساله دولت یازدهم انجام شد.

به گفته وی از ۴۴ واحد اموزشی، ۱۴ واحد در دولت یازدهم افتتاح و بهره‌برداری شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همچنین در طی این سفر وزیر راه و شهرسازی با حضور گلزار شهدای شهر جدید گلبهار با قرائت فاتحه‌ای به شهدای گمنام ادای احترام کرد./

نظر شما