شناسهٔ خبر: 43260 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز تشريح كرد:

آخرين وضعيت ساخت ۱۱ هزار مسکن خيرساز برای خانوارهای دومعلوله و بیشتر/ ساخت مسکن‌ در بروجرد برای زوج‌های‌جوان با کمک یک خیر

کیومرث سلگی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز گفت: در حال‌حاضر تامین مسکن برای ۱۱ هزار خانواده دو معلول و بیشتر در یک برنامه پنج ساله در دستور کار است که تقریبا ۵ هزار واحد آن عملیاتی شده، ۲ هزار واحد آن به اتمام رسیده است كه به زودي آماده افتتاح و بهره‌برداری خواهد شد.

کیومرث سلگی مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز کشور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرین اقدامات آن انجمن را در سراسر کشور توضیح داد و گفت: آخرین اقدامی که در دستور کار داریم تامین مسکن خانوارهای دومعلول و بیشتر است.

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن‌ساز یادآور شد: تامین مسکن خانوارهای دو معلول و بیشتر با مشارکت وزارت راه و شهرسازی، سازمان ملی زمین و مسکن، شهرهای جدید، بنیاد مستضعفان، سازمان بهزیستی و انجمن خیرین مسکن‌ساز به دبیر انجمن خیرین مسکن‌ساز در سراسر کشور انجام می‌شود.

سلگی گفت: در حال‌حاضر تامین مسکن برای ۱۱ هزار خانواده دو معلول و بیشتر در یک برنامه پنج ساله در دستور کار است که تقریبا ۵ هزار واحد آن عملیاتی شده، ۲ هزار واحد آن به اتمام رسیده است که در روزهای آتی این ۲ هزار واحد مسکونی آماده و افتتاح می‌شود و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی تصریح کرد: تامین مسکن برای خانوارهای دو معلول و بیشتر با مشارکت تمامی دستگاه ها و همچنین مردم در جریان است که امیدواریم در برنامه ۴ و حداکثر ۵ ساله کلیه خانواده‌هایی که دو معلول و بیشتر دارند مشکل مسکن شان حل و صاحب خانه شوند.

سلگی همچنین در ادامه افزود: آخرین کاری که انجام شد این بود که یکی از خیرین ما در استان چهارمحال‌و‌بختیاری در شهرستان بروجرد برای زوج‌ها جوان حدود ۳ میلیاردتومان کمک بلاعوض کرد که این میزان به صورت مسکن استیجاری توسط خیرین مسکن ساز، هم‌اکنون عملیاتی شده و با بهترین کیفیت به زوج‌های جوان شهرستان تحویل شده است.

وی ادامه داد: مقرر شده است تا زوج‌های جوان به صورت موقت و به مدت ۳ سال در آن خانه‌ها ساکن شوند تا بعد از اتمام آن دوره، زوج‌های جوان دیگری از آن خانه‌ها استفاده کنند.

نظر شما