شناسهٔ خبر: 43305 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در گفتگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مطرح شد:

اصلاح خطای اپراتور ماشین خط‌کشی در محور ایلام- مهران

طرح یک مقام مسئول در اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: علت بروز خطا در خط کشی محور ایلام- مهران، اشتباه اپراتور ماشین خط کشی در زمان ترافیک مسیر و تردد خودروهای سنگین در نقطه مذکور بوده است که بعد از یک ساعت این اشتباه اصلاح شد.

محمد رضا شریفی راد مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی با اشاره به  عکس منتشر شده در رسانه ها با عنوان «خط کشی عجیب و غریب جاده در ایران» اظهار داشت: قطعه اول محور ایلام-مهران به طول ۴۲ کیلومتر در حال تبدیل شدن به یک محور چهارخطه است که هم اکنون ۴.۵ کیلومتر آن تکمیل شده است.

وی افزود: خطا در خط کشی زرد رنگ وسط فقط ۱۵ متر از کل ۴.۵ کیلومتر ساخته شده را شامل می‌شود که به احتمال زیاد بنا بر اشتباه اپراتور ماشین خط کشی در زمان ترافیک مسیر و تردد خودروهای سنگین در نقطه مذکور مجبور به تغییر مسیر شده که یک ساعت بعد از این اتفاق نسبت به پاکسازی خط کشی اقدام و مسیر مجدد خط کشی گردید.

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام با اشاره به ویژگی‌های این جاده بیان داشت: در زمان ساخت این جاده یک لایه بیندر و یک لایه توپرکا به کار برده شده است و برای استفاده از این جاده در ایام اربعین تصمیم گرفته شد که علاوه بر حفظ زیبایی، از تداخل خطوط عبوری جلوگیری شود تا بعد از اربعین مجدد خط کشی انجام گردد.

شریفی راد تصریح کرد: عکسی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده مربوط به بخش جزیره وسط این محور چهارخطه است که در آینده نیوجرسی نصب خواهد شد.

 گفتنی است قطعه اول محور ایلام- مهران به طول ۴۲ کیلومتر از سوی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در حال تعریض و تبدیل شدن به محور چهارخطه است.

نظر شما