شناسهٔ خبر: 43312 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به اردبیل انجام شد:

بازدید آخوندی از ۲ سکونتگاه غیررسمی گلمغان و ایران‌آباد اردبیل/ بررسی پروژه بهسازی پیاده‌راه بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی

بازدید وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به اردبیل از ۲ سکونتگاه غیررسمی و بافت تاریخی شهرستان اردبیل بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات و اقدامات انجام شده در این مناطق قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر ۲ روزه خود به استان اردبیل از سکونتگاه‌های رسمی و بافت تاریخی شهر اردبیل بازدید و از نزدیک در جریان جزئیات اقدامات عمران و بهسازی و پروژه‌های بازآفرینی این مناطق قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در این مرحله از سفر از ۲ سکونتگاه غیررسمی گلمغان و ایران آباد و همچنین بافت تاریخی شهیدگاه این شهرستان بازدید کرد.

پروژه‌های بازآفرینی محور پیاده راه پشتی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی از دیگر مناطق مورد بازدید آخوندی در این سفر بود که با همکاری شهرداری اردبیل به اجرا درآمده بود.

به گفته هوشنگ عشایری سرپرست جدید شرکت عمران و بهسازی شهری ایران اقدامات بهسازی و نوسازی آغاز شده در سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت تاریخی مذکور با همکاری شهرداری و با قراردادی به ارزش ۵ میلیارد تومان از سوی شرکت عمران و همچنین به همین میزان از سوی شهرداری صورت گرفته که امید است هرچه سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین پیش از این از ترمینال خارجی در حال احداث فرودگاه اردبیل و زمین اهدایی برای ساخت بیمارستان ۲۵۸ تختخوابی نجف زاده اردبیل نیز بازدید و پروژه های نام برده را مورد بررسی قرار داده بود.

گفتنی است در این سفر معاونان آخوندی از جمله محسن نریمان قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور استان‌ها، علیرضا محفوظی معاون وزیر راه و شهرسازی در امور حقوقی و مجلس، امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزیر راه و شهرسازی، داود کشاورزیان معاون وزیر و زئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، سید سعید سیدعلائی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، خیراله خادمی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور، محمد علیزاده مدیرعامل سازمان مجری و تاسیسات عمومی‌ و‌ دولتی و هوشنگ عشایری سرپرست جدید شرکت عمران و بهسازی شهری ایران وی را همراهی کرده اند./

نظر شما