شناسهٔ خبر: 43349 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

عصر امروز صورت گرفت؛

بازدید وزیر راه و شهرسازی از عملیات ۴باند كردن محور اردبیل- مشگین‌شهر/ بهره‌برداری از ۲۰ كیلومتر محور در سال  جاری

ساخت جاده وزیر راه و شهرسازی ضمن بازدید از عملیات ۴باند كردن محور اردبیل- مشگین‌شهر گفت: در سال جاری ۲۰ كیلومتر دیگر از این مسیر تكمیل شده و ۲۵ كیلومتر دیگر در بخش‌های مختلف عملیات اجرایی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به اردبیل از عملیات ۴ باند شدن جاده اردبیل- مشگین‌شهر بازدید و ضمن گفت و گو با مجری طرح از نزدیك در جریان جزئیات پروژه قرار گرفت.

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: جاده اردبیل- مشگین‌شهر ۸۵ كیلومتر طول دارد كه خوشبختانه تاكنون ۴۰ كیلومتر آن ۴باند شده و زیر بار ترافیك رفته است.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز ۲۰ كیلومتر دیگر از این مسیر تكمیل شده و ۲۵ كیلومتر دیگر در بخش‌های مختلف عملیات اجرایی است.

آخوندی ضمن اشاره به تردد بسیار زیاد این محور در ایام سال گفت: با توجه به اینكه تردد مردم مشگین‌شهر و افرادی كه از كشور آذربایجان وارد اردبیل می‌شوند در این محور زیاد است سعی داریم سرعت پیشبرد پروژه را تا حد ممكن بالا برده و نیاز واقعی مردم این منطقه را نسبت به ۴باند شدن كل محور برطرف سازیم.

این مقام مسئول همچنین در خصوص اهمیت تعریض محور مشگین‌شهر- اهر نیز در استان اردبیل گفت: این محور ۶۰ كیلومتری نیز از اهمیت بالایی برخوردار بوده و عملیات ۴باند شدن آن باید هرچه زودتر شروع شود. ما در حال حاضر مطالعات لازم برای آغاز این پروژه را شروع كرده‌ایم.

وزیر راه و شهرسازی در پایان سفر خود از عملیات اجرای باند دوم محور گرمی- اردبیل نیز بازدید و در جریان اقدامات انجام شده در این محور قرار گرفت.

نظر شما