شناسهٔ خبر: 43631 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

توسط اداره کل راه و شهرسازی استان البرز به دست آمد:

کسب عنوان برتر در جشنواره شهیدرجایی سال ۹۶ توسط اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

تقی رضایی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز موفق به کسب عنوان برتر در جشنواره شهید رجایی در سال ۱۳۹۶ شد و از مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان مدیر برتر دستگاه اجرایی تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز، اداره کل راه و شهرسازی استان البرز موفق به کسب عنوان برتر در جشنواره شهید رجایی در سال ۱۳۹۶ شد و از تقی رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان به عنوان مدیر برتر دستگاه اجرایی تجلیل به عمل آمد.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات در این خصوص گفت هر ساله و به منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی و نهادینه کردن ارتقا و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سطوح مختلف از طریق تقدیر و تشویق آن‌ها، با استفاده از آیین‌نامه اجرایی مواد ۸۱ و ۸۲ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل‌های اجرایی مربوط در خصوص ارزیابی عملکرد سال، جشنواره شهید رجایی برگزار و از برترین دستگاه‌های اجرایی در استان تجلیل می‌شود.

رحمت پور افزود: در این ارزیابی ملاک انتخاب دستگاه برتر در دو شاخص عمومی و اختصاصی است که اداره کل راه و شهرسازی استان البرز نیز با ارائه عملکرد مناسب و رعایت تمام شاخص‌های مقتضی موفق به کسب عنوان برتر شد و از رضایی مدیرکل راه و شهرسازی این استان به عنوان مدیر برتر دستگاه اجرایی تقدیر به عمل آمد.

وی در ادامه بیان کرذ: این ارزیابی که از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان البرز صورت می‌گیرد دارای شاخص‌های بسیار مهم است که از جمله آن می‌توان به ایجاد دولت الکترونیک و تکریم ارباب‌رجوع و همچنین عمل به شاخص‌های تخصصی هر یک از مدیریت‌ها اشاره کرد.

رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز نیز در حاشیه مراسم تجلیل از دستگاه‌های برتر استان ضمن تشکر از مدیران و کارکنان اداره کل به خبرنگار روابط عمومی گفت: کسب این موفقیت حاصل تلاش‌های تمام همکارانم در اداره کل راه و شهرسازی استان البرز است که با تمام توان جهت پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خدمت به مردم شریف استان و کشور از هیچ کوششی دریغ نکردند و نتیجه یک سال زحمت آن‌ها امروز تحت عنوان مقام برتر در جشنواره شهید رجایی نمایان شده است.

رضایی در پایان با بیان این موضوع که جشنواره شهید رجایی باعث یادآوری نقاط ضعف و قوت دستگاه‌های اجرایی می‌گردد این نوید را داد که در سال‌های آینده شاهد یک اداره کل پویاتر و قانونمند باشیم تا رضایت حداکثری هموطنان را کسب نماییم.

نظر شما