شناسهٔ خبر: 43648 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

صبح امروز صورت گرفت؛

حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونانش در یک پویش جهانی/ سفر با مترو و پیاده‌روی در روز جهانی بدون خودرو/ بازدید مسئولان وزارت راه و شهرسازی از محله‌های قدیمی تهران

مراسم وزیر راه و شهرسازی به همراه معاونان خود در حوزه مسکن و شهرسازی صبح امروز با حضور در مترو شهری پایتخت و استفاده از این وسیله حمل و نقلی به عنوان یک مد حمل و نقل سبز در حرکت عمومی روز جهانی بدون خودرو شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی صبح امروز ۳۱ شهریورماه با حضور در ایستگاه مترو قیطریه از این مد حمل و نقل درون شهری پاک استفاده و در پویش جهانی روز جهانی روز بدون خودرو شرکت کرد.

بنا بر این گزارش، وزیر راه و شهرسازی حرکت خود را از ایستگاه مترو قیطریه آغاز کرد و قرار است پس از پیاده شدن در ایستگاه ۱۵ خرداد همراه با تعدادی از معاونان خود به صورت پیاده از محله‌های باب همایون، صوراسرافیل، ناصرخسرو، مروی، بازارچه عودلاجان و خیابان ۱۵ خرداد بازدید می‌کند.

برگزاری آیین حرکت عمومی بدون خودرو در روز جهانی بدون خودرو در ایران، به همت وزارت راه و شهرسازی، شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و شهرداری تهران برگزار می‌شود.

شایان ذکر است این عضو کابینه دولت دوازدهم در جریان استفاده از مترو با مردم و مسافران به گپ و گفت پرداخت و از نزدیک در جریان نظرات آنها در مورد ترددهای روزانه، میزان رضایت مردم از حمل و نقل عمومی و ترافیک معابر عبوری موردتردد روزانه آنها قرار گرفت.

در این سفر، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، محمدسعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی، هوشنگ عشایری سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، پورسیدآقای معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران و سیدقاسم بی‌نیاز، وزیر راه و شهرسازی را همراهی می‌کنند.

نظر شما