شناسهٔ خبر: 43683 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیر پروژه‌ ترمینال سلام توضیح داد:

جزئیات زمان تکمیل و تحویل پروژه سلام فرودگاه امام خمینی(ره)/ سلام یک ترمینال گالری با سبک معماری High-tech است

ترمینال سلام مدیر پروژه‌ ترمینال سلام خبر داد که زمان تکمیل و تحویل پروژه سلام تا ۹ ماه آینده برآورد شده است و گفت: به دستور وزیر راه و شهرسازی ترمینال سلام یک ترمینال گالری خواهد بود و کارهای هنری در این مجموعه به نمایش گذاشته می‌شود.

فرزاد همدانچی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص آخرین تغییرات اعمال‌ شده در نقشه اصلی ترمینال سلام و هم‌چنین وضعیت پیشرفت پروژه، گفت: تغییر نقشه در ترمینال سلام با پیشنهاد مشاور طرح (شرکت هلندی ناکو) و با هدف افزایش ظرفیت ترمینال سلام انجام شد.

همدانچی با بیان اینکه اکنون در تمام جبهه‌ها کار در ترمینال سلام در حال انجام است، ادامه داد: کار نازک کاری در فضای اداری ترمنیال به پیشرفت های خوبی رسیده است و با حجم کاری که وجود دارد اکنون حدود ۵۰۳ نفر در ساخت ترمنیال سلام مشغول به کار هستند.

وی با اعلام اینکه بخاطر افزایش ظرفیت این ترمینال، در حال تهیه برنامه جبرانی برای تکمیل سلام هستیم گفت: قرار است با افزایش شیفت‌ها و آماده سازی فضاهای کاری پیشرفت پروژه را جبران کنیم.

همدانچی به معماری داخل ترمینال سلام اشاره کرد و گفت: سبک معماری کلی که برای ترمینال‌ها استفاده می‌شود سبک High-tech است که در ساخت ترمینال سلام هم ادامه پیدا کرده است ولی به دستور وزیر راه و شهرسازی ترمینال سلام یک ترمینال گالری خواهد بود و کارهای هنری در این مجموعه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی خبر داد که از مجموعه‌ای باتجربه که پروژه‌های موفقی مثل باغ کتاب و موزه قصر را در کارنامه کاری خود دارد درخواست همکاری کرده‌ایم و اکنون این گروه هنری روی طرح معماری داخلی کار می‌کنند.

همدانچی هم‌چنین خبر داد که زمان تکمیل و تحویل پروژه سلام تا ۹ ماه آینده برآورد شده است و گفت: برای ۹ ماه آینده تواق شده است تا کار به سرانجام برسد و با هدف احیای پروژه تصمیم داریم نفرات بیشتری را درگیر نماییم تا کار را به سرانجام برسانیم.

نظر شما