شناسهٔ خبر: 43690 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

۱۷ و ۱۸ مهرماه برگزار می‌شود:

سمینار بازآفرینی فرهنگ‌مبنا و تجربه‌های شهری معاصر در ایران

پوستر سمینار بازآفرینی فرهنگ‌مبنا و تجربه‌های شهری معاصر در ایران طی ۲ روز با حضور معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سمینار  بازآفرینی فرهنگ‌مبنا و تجربه‌های شهری معاصر در ایران طی ۲ روز ۱۷ و ۱۸ مهرماه از سوی انجمن علمی طراحی شهری دانشگاه تربیت مدرس با همکاری شرکت عمران و بهسازی شهری ایران برگزار می‌شود.

گفتنی است این سمینار طی ۲ روز اعلام شده از ساعت ۱۵ الی ۱۸ در خانه گفتمان شهری (وارطان) واقع در میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک ۵۱۴ برگزار خواهد شد.

در این مراسم سهند لطفی عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز با موضوع مفهوم‌شناسی بازآفرینی فرهنگ‌مبنا، محمدرضا پورجعفر عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس با محوریت خرده فرهنگ‌های ایرانی و فضای شهری، محمدسعید ایزدی عضو هیئت علمی دانشگاه بوعلی سینا و معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی با موضوع تجربه‌های ایرانی بازآفرینی فرهنگ‌مبنا در روز اول و مجتبی رفیعیان عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس با محوریت بازآفرینی فرهنگ‌مبنا و رقابت‌پذیری شهری و احسان رنجبر عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس با موضوع مقایسه تطبیقی تجارب بازآفرینی فرهنگ مبنا و چالش شهر ایرانی در روز دوم به سخنرانی خواهند پرداخت./

نظر شما