شناسهٔ خبر: 44092 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات برگزاری جلسه کنترل کیفی مصالح ساختمانی ایرانشهر

بشير احمد ستوده اولین جلسه کمیته کنترل کیفی مصالح ساختمانی در اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر، بشیر احمد ستوده مدیر مسکن و ساختمان این اداره کل گفت: صبح امروز اولین جلسه کمیته کنترل کیفی مصالح ساختمانی با حضور نمایندگان فرمانداری، اداره نظام‌مهندسی، اداره استاندارد، شهرداری، اداره آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک، دفتر نمایندگی نظام‌مهندسی در محل دفتر مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی ایرانشهر تشکیل شد.

ستوده افزود: پس از بحث و بررسی و نقد موضوعات و مشکلات موجود در شهرستان توسط اعضا، مقرر گردید با محوریت اداره استاندارد به‌عنوان دبیرخانه کمیته مربوطه، در اولین گام بازرسی مشترک از کارگاه‌های تولیدکنندگان مصالح ساختمانی انجام شود.

در ادامه نماینده محترم فرمانداری بر همبستگی و همکاری جدی کلیه دستگاه‌های ذی‌ربط بخصوص اداره استاندارد بر ترغیب و تشویق تولیدکنندگان مصالح ساختمانی به‌سوی استانداردسازی آن‌ها تأکید کرد.

همچنین رئیس اداره استاندارد خواستار نظارت بر کلیه تولیدکنندگان مصالح ساختمانی و برخورد قانونی با افراد خاطی، توسط کمیته‌ای متشکل از نماینده فرمانداری و نماینده شهرداری٬ راه و شهرسازی و نظام‌مهندسی ٬اداره صنعت و معدن و تجارت، اصناف مربوطه و شرکت ملی فرآورده‌های نفتی در معیت اداره استاندارد شدند.

نظر شما