شناسهٔ خبر: 44149 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور دادستان بجنورد در خراسان شمالی برگزار شد:

جزئیات جلسه بررسی روند و مشکلات پروژه مسکن مهر پارس سرزمین ماهان در خراسان شمالی

جلسه مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی از برگزاری جلسه با مدیرعامل شرکت پارس سرزمین ماهان با حضور دادستان محترم بجنورد به منظور بررسی مشکلات و رفع آن‌ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، علیرضا مصطفی‌زاده در این جلسه که در دفتر دادستان محترم بجنورد امروز پنجشنبه مورخ ۹۶/۷/۱۳ برگزار شد، گفت: در این جلسه سازنده پروژه متعهد شد تا در اولین فرصت نسبت به تحویل واحدها به صورت کلید تحویلی اقدام نماید.

وی اضافه کرد: سازنده در این جلسه متعهد شد ظرف حداکثر ۴۵ روز آینده چهار بلوک اول ۴۸ واحد تکمیل، رفع خسارات و نواقص آن صورت پذیرد و همچنین با رعایت نکات ایمنی نسبت به نصب آسانسور اقدام نماید و محوطه‌سازی را نیز آماده بهره‌برداری نماید.

مصطفی‌زاده اظهار کرد: سازنده این پروژه متعهد شد ۱۳۲ واحد دیگری که متقاضی مؤثر آن آماده و خواهان تحویل هستند را تا پایان سال ۹۶ تحویل دهد و همچنین الباقی ۶۰ واحد تا ۱۹۲ واحد دیگر را در ادامه توسط انبوه‌ساز تحویل متقاضیان گردد.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی به خسارات وارده ناشی از زلزله در این پروژه اشاره کرد و افزود: شرکت انبوه‌ساز موظف شد تا نسبت به پیگیری امورات مرتبط با بیمه آرمان، بنیاد مسکن بابت خسارات وارده از زلزله اقدام نماید و از منابع مراجع اخیرالذکر در جهت اتمام پروژه بهره ببرد.

نظر شما