شناسهٔ خبر: 44183 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تسریع در ایمن‌سازی مسیر دسترسی به پایانه مرزی رازی در آذربایجان‌غربی

ابراهیم مبارك قدم روند اجرای طرح ملی محور خوی- قطور- رازی در آذربایجان‌غربی با اولویت‌بندی ساخت قطعات نیمه‌تمام پروژه و حذف نقاط حادثه‌خیز سرعت می‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌غربی، مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های شمال غرب شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در بازدید از محور خوی- قطور – رازی گفت: پروژه بهسازی محور خوی- قطور – رازی با هدف کاهش تصادفات و ایمن‌سازی مسیر دسترسی به پایانه مرزی رازی به طول ۶۷ کیلومتر در حال اجراست.

صادق وجدی از اولویت‌بندی قطعات پروژه بهسازی محور خوی- قطور- رازی خبر داد و گفت: کارهای اجرایی قطعاتی از این طرح پس از برسی مسائل فنی و هندسی محور، محدودیت‌های اجرایی پروژه و با اولویت حذف نقاط حادثه‌خیز آغاز می‌شود.

وی با اعلام اینکه پروژه محور خوی- قطور- رازی دارای ردیف اعتبار ملی است، افزود: مسیر ارتباطی شهر خوی به سمت مرز رازی با اجرای این پروژه به راه اصلی ارتقا می‌یابد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این بازدید اظهار کرد: تکمیل پروژه بهسازی محور خوی- قطور- رازی به ویژه ۵/۷ کیلومتر از سمت پایانه مرزی رازی که به دلیل کمبود منابع مالی راکد بود، با جدیت پیگیری می‌شود.

ابراهیم مبارک قدم، افتتاح یکی از تقاطع‌های غیرهمسطح این محور را در حذف نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی مسیر عبور و مرور نقش‌آفرین دانست.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم عملیات بهسازی و آسفالت ۱۰ تا ۱۵ کیلومتر از محور خوی- قطور- رازی که بیشترین نقاط حادثه‌خیز را دارد، هرچه سریع‌تر آغاز شود.

مبارک قدم افزود: چهار تقاطع غیرهمسطح در محور خوی- قطور- رازی وجود دارد که پیگیری لازم جهت اجرای دو تقاطع با مساعدت و همکاری شرکت محترم راه‌آهن انجام می‌گیرد.

نظر شما