شناسهٔ خبر: 44356 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

در شهريور ماه سال‌جاری:

پاسخگویی سامانه تلفنی ۱۴۱ به بیش از يك ميليون و ۶۰ هزار تماس

سامانه ۱۴۱ هم‌زمان با اوج سفرهاي تابستاني در شهريور ماه سال‌جاري، سامانه‌هاي تلفني ۱۴۱ مركز مديريت راه‌هاي كشور به يك ميليون و ۶۰ هزار تماس از سوي هم‌وطنان پاسخگو بودند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‌عمومي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، علي‌اكبر آشوري مدير مركز مديريت راه‌هاي كشور با بيان اين خبر اظهار داشت: باتوجه به فراهم نمودن انواع سامانه‌هاي نرم‌افزاري اطلاع‌رساني و پاسخگويي براي مسافران و كاربران جاده‌اي توسط مركز مديريت راه‌ها جهت دريافت آخرين وضعيت راه‌ها در شهريور ماه‌ سال‌جاري كل تماس‌هاي سامانه تلفني ۱۴۱ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۳۷ درصد افزايش داشته است. 

وي افزود: در بخش استفاده كاربران از سايت اينترنتي ۱۴۱ بيش از ۴ ميليون و ۴۴۷ بازديد ثبت شد. همچنين با امكان نصب نرم‌افزار ۱۴۱ بر روي تلفن همراه، بالغ بر يك ميليون و ۱۵۷ مراجعه در اپليكيشن همراه ۱۴۱ صورت گرفته است. 

آشوري همچنين اعلام كرد: سامانه پيامك ۱۰۰۰۱۴۱ به طور شبانه‌روزي آماده پاسخگويي به كاربران مي‌باشد كه در شهريور ماه سال‌جاري بالغ بر ۱۹۶ هزار و ۸۶۲ پيامك به اين سامانه ارسال شد و پاسخ‌هاي لازم از سوي كارشناسان اين مركز ارايه گرديد. 

وي استفاده از طرح جامع ۱۴۱ به ويژه اپليكيشن ۱۴۱ قابل نصب به روي گوشي تلفن همراه از سوي هموطنان را در راستاي حقوق شهروندي و دسترسي آزاد به اطلاعات اقدامي بسيار مهم خواند و گفت: بدون ترديد سفرهاي جاده‌اي با بهره‌مندي از طرح جامع ۱۴۱ ضمن ايجاد آرامش و آسايش براي مسافران و مردم عزيز و مديريت بر سفرها در صرفه‌جويي در زمان سفر و كاهش سوانح نقش مهمي ايفاء خواهد كرد لذا به هموطنان توصيه مي‌شود حتماً قبل از سفر از مزاياي اين طرح مطلع و استفاده نمايند. 

نظر شما