شناسهٔ خبر: 44435 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

همزمان با سفر آخوندی به اصفهان انجام می‌گیرد:

افتتاح ۱۰۷۴ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید استان اصفهان / بازدید وزیر راه و شهرسازی از خط قطار حومه‌ای بهارستان- اصفهان

مسکن مهر امروز همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به اصفهان تعداد ۱۰۷۴ واحد مسکن مهر، ۴ باب مدرسه و یک کلانتری در شهرهای جدید استان به افتتاح خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان اصفهان تعداد ۱۰۷۴ واحد مسکن مهر ، ۴ مدرسه و یک کلانتری با حضور حبیب‌اله طاهرخانی معاون وزیر و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در سه شهر جدید مجلسی، فولادشهر و بهارستان افتتاح خواهد شد.

براساس برنامه اعلام شده از سوی شرکت عمران شهرهای جدید پکیج تصفیه‌خانه شهری، مدرسه ۱۲ کلاسه علامه مجلسی، فضای سبز سایت مسکن مهر، ۱۷۹ واحد مسکن مهر و استخر سرپوشیده شهیدان مدافع حرم با حضور خانواده شهید حججی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی امروز در شهر جدید مجلسی به بهره‌بردرای خواهد رسید.

همچنین افتتاح مدرسه ۱۲ کلاسه در محله فرهنگ شهر جدید فولادشهر با اعتبار ۷۱۰ میلیارد تومان و بهره‌برداری از ۸۹۵ واحد مسکن مهر از دیگر پروژه‌های افتتاحی طاهرخانی در این سفر خواهد بود.

گفتنی است وزیر راه و شهرسازی نیز عصر امروز ضمن بازدیداز خط قطار حومه‌ای بهارستان-اصفهان در مراسم افتتاح ۲ باب مدرسه و یک کلانتری در شهر جدید بهارستان حضور خواهد یافت./

نظر شما