شناسهٔ خبر: 44918 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان:

اولویت اول ما در استان بهبود وضعیت راه‌ها است

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کردستان عنوان کرد: اولویت اول مدیریت استان بهبود وضعیت راه‌ها و ارتقای شاخص‌های برخورداری از راه مناسب است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کردستان، بهرام نصراللهی‌زاده ظهر یکشنبه در جریان بازدید از پروژه احداث باند دوم گردنه صلوات آباد سنندج گفت: به سه دلیل مهم هم‌اکنون اولویت اول مدیریت استان بهبود وضعیت راه‌ها است.

وی ادامه داد: دلیل اول افزایش ایمنی و کاهش سوانح رانندگی است و از آنجایی که جان هر شهروند بسیار ارزشمند است و به منظور حفظ جان شهروندان و کاهش تلفات سالیانه وضعیت راه‌های استان باید به بزرگراه  ارتقا یافته تا این مهم محقق شود.

نصراللهی زاده تأکید کرد: دلیل دوم بحث ارتباطات است و تسهیل این ارتباطات در سطح استان و استان کردستان با دیگر نقاط کشور از جمله تهران تنها از طریق ارتقای شاخص‌های جاده‌ای از راه فرعی به اصلی و از اصلی به بزرگراه و آزادراه ممکن است.

رئیس سازمان مدیریت استان کردستان با اشاره به اهمیت و نقش ارتباطات در توسعه نیز گفت: توسعه همه‌جانبه ارتباط مستقیم با بهره‌مندی از حمل‌ونقل مدرن و بهسازی شده از جمله راه مناسب دارد و به همین دلیل هم‌اکنون سعی وافر در استان بر این است که کردستان از محرومیت در حوزه راه در آمده و از تلاش‌های صورت گرفته در یکی دو سال اخیر و تعریف پروژه‌های جدید استان به جد حمایت می‌شود.

نصراللهی زاده در ادامه از پروژه احداث باند دوم گردنه صلوات آباد به عنوان یکی از پروژه‌های اولویت‌دار یاد کرده و تلاش مدیرکل راه و شهرسازی و همکارانش و دیگر عوامل دخیل از جمله مشاورین و پیمانکاران را مورد تقدیر قرار دادند.​

نظر شما