شناسهٔ خبر: 44932 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور چهار بانده کردن محور ایلام - مهران؛

عزم جدی راه و شهرسازی استان ایلام برای آماده‌سازی محورهای منتهی به مرز مهران

بازدید اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام با عزم جدی و فعالیت شبانه‌روزی در حال آماده شدن برای تردد زائرین اربعین حسینی (ع) است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان ایلام، سیدکمال‌الدین میرجعفریان مدیرکل راه و شهرسازی و سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری ایلام در بازدید از زیرساخت‌های اربعین در محور ایلام تا پایانه مرزی مهران گفت:

با تلاش شبانه‌روزی مجموعه راه و شهرسازی و شرکت‌های پیمانکار و همکاری و همراهی مسئولین خوشبختانه به اهداف کوتاه‌مدت در خصوص چهار بانده شدن محور ایلام مهران نزدیک شده‌ایم و انشااله در ادامه تا اربعین سال آینده کل محور ایلام به مهران چهار بانده خواهد شد.

میرجعفریان افزود: ظرف چند روز آینده و تا قبل از حضور میلیونی زائرین اربعین حسینی(ع) ۳۰ کیلومتر از باند دوم محور ایلام به مهران در نقاط مختلف زیر بار ترافیک خواهد رفت، ضمن اینکه پل روگذر ارغوان ورودی شهر ایلام که ترافیک ورودی به سمت مهران را به کنارگذر ایلام هدایت خواهد کرد نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: اولویت ما رفع گره‌های ترافیکی و حذف نقاط پرحادثه محور ایلام به مهران بود که در اهداف کوتاه‌مدت به این مهم نزدیک شده‌ایم.

نظر شما