شناسهٔ خبر: 44939 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در تالار خلیج‌فارس مجموعه تاریخی فرهنگی سعدآباد برگزار می‌شود:

اگر آب‌ها را در تهران جاری کنیم ...؟

پوستر برنامه «اگر آب‌ها را در تهران جاری کنیم...؟» به همت دبیرخانه سلسله نشست‌ها و کارگاه‌های آب‌های تاریخی با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، چهارشنبه سوم آبان‌ماه با حضور برخی از مسئولان وزارت راه و شهرسازی در تالار خلیج‌فارس مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه‌و‌شهرسازی، دبیرخانه سلسله نشست‌ها وکارگاه‌های آب‌های تاریخی با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد، برنامه «اگر آب‌ها را در تهران جاری کنیم...؟ » برگزار می‌کند.

در این نشست که چهارشنبه سوم آبان‌ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ در تالار خلیج‌فارس مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود، پیروز حناچی معاون فنی‌و‌عمرانی شهرداری تهران و محمدحسن طالبیان معاون میراث‌فرهنگی سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی‌و‌گردشگری، محمددرویش، قنبرعلی رجبی، محمد سالاری‌راد، کیانوش سوزنچی و محمدرضا کارگر سخنرانی خواهند کرد.

گردهمایی مسابقه کارگاهی اول تحت‌عنوان دربند، شمیران؛ آب/روددره/ ما مردمان است و موضوع کارگاه نیز شامل زیست‌بوم و طراحی محیطی، زندگی شهری و طبیعت‌گردی است.

صاحبنظران داور مسابقه کارگاهی این برنامه شامل فرهاد احمدی، احمد اخلاصی، ایرج اعتصام، حمیده امکچی، سیدمحمد بهشتی، سیدمحسن حبیبی، علی غفاری، محمدمهدی محمودی و اسکندر مختاری هستند.

همچنین از دیگر صاحبنظران دعوت شده در این برنامه می‌توان به حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی، نادیه ایمانی، مصطفی بهزادفر، کیا پارسا، سیدآرش حسینی میلانی، هوشنگ عشایری سرپرست شرکت عمران و بهسازی شهری ایران، علیرضا عینی‌فر، سیدعلیرضا قهاری، مسعود نصرتی و محمدرضا نصیر سلامی اشاره کرد.

گفتنی است بازدید از سایت مسابقه کارگاهی از ساعت ۱۲ تا ۱۵ انجام می‌شود و حضور افرادی که برای شرکت در نشست ثبت‌نام کرده‌اند در مسابقه کارگاهی بلامانع است.

 

نظر شما