شناسهٔ خبر: 44998 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان اعلام کرد:

تمهیدات بنادر و دریانوردی آبادان در ارائه خدمات به زائران کربلای معلی

رضا سفاری به منظور خدمت به زائران کربلای حسینی در مسیر پیاده‌روی اربعین سالار شهیدان بنادر و دریانوردی آبادان ارائه خدمات می‌نماید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی آبادان، سفاری مدیر بنادر و دریانوردی آبادان از مراحل آماده‌سازی موکب خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه برای دومین سال متوالی خبر داد.

وی در ادامه افزود: با توجه به مرزی بودن بندر آبادان و قرار گرفتن در مسیر پیاده‌روی عاشقان و دلسوختگان اهل‌بیت عصمت و طهارت همچون سال گذشته و هماهنگی‌های به عمل آمده با ستاد اربعین استان خوزستان و سیل عظیم مشتاقان زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در همایش پیاده‌روی اربعین حسینی در مرز بین‌المللی شلمچه این مدیریت در حال آماده‌سازی و فراهم نمودن امکانات رفاهی و اقامتی درخور شان این عزیزان است.

وی در پایان تصریح کرد: وسعت زمین این موکب را امسال به بیش از ۱۸۰ مترمربع افزایش دادیم و این امر ما را در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به این عزیزان یاری می‌نماید که با تلاش همکاران پس از آماده‌سازی به صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به زائران محترم است.

نظر شما