شناسهٔ خبر: 45261 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم خبر داد:

تکمیل پروژه مسکن مهر شهر قم تا پایان سال ۹۶/ بهره‌برداری از قطعه آخر جاده قم -جعفریه تا چهار ماه آینده

صبوری مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: از پروژه مسکن مهر شهر قم تنها کار احداث ۳۵۰ واحد باقی‌مانده است که احداث این واحدها تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری با اشاره به وضعیت پروژه مسکن اجتماعی در استان قم اظهار کرد: با بنیاد مسکن توافقاتی برای اجرای این پروژه در استان داشتیم و زمینی را در اختیار این بنیاد برای اجرای پروژه مسکن اجتماعی گذاشتیم و مقدمات برای اجرای این پروژه در استان قم فراهم شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: زمین برای احداث ۲۰۰ واحد مسکونی در قالب پروژه مسکن اجتماعی را در اختیار بنیاد مسکن گذاشتیم تا اجرای این پروژه آغاز شود، اما هنوز پروژه مسکن اجتماعی در استان قم عملیاتی نشده، اولویت وزارت راه و شهرسازی تکمیل پروژه مسکن مهر تا پایان امسال است و پس از آن پروژه مسکن اجتماعی در اولویت کار این وزارتخانه قرار می‌گیرد.

وی افزود: از پروژه مسکن مهر شهر قم تنها کار احداث ۳۵۰ واحد باقی‌مانده است که احداث این واحدها تا پایان سال به اتمام می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به بهره‌برداری از قطعات دوم و سوم جاده قم - جعفریه به طول ۱۵ کیلومتر توضیح داد: طول جاده قم - جعفریه ۳۵ کیلومتر است که تنها کار احداث حدود چهار کیلومتر پایانی این جاده باقی‌مانده است و امیدوارم که تا چهار ماه آینده قطعه آخر جاده قم -جعفریه نیز به بهره‌برداری برسد.

نظر شما