شناسهٔ خبر: 45322 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شهر جدید بینالود خبر داد:

اتصال ریلی بینالود به خط‌آهن سراسری كشور/ رشد ۱۰ برابری متقاضیان مسكن مهر به شهر جدید بینالود/ وجود ۲۲۰۰ واحد فاقد متقاضی

حمیدرضا یزدانی مدیرعامل شهر جدید بینالود از اتصال این شهر جدید به خط‌آهن سراسری كشو و قطار حومه‌ای مشهد خبر داد و گفت: عملیات ساخت ۷ كیلومتر خط‌آهن آنتنی این پروژه هم‌اكنون در دست اقدام بوده و به زودی مشكل قطار این شهر جدید حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی حمیدرضا یزدانی مدیرعامل شركت عمران شهر جدید بینالود در حاشیه برگزاری نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جمع خبرنگاران گفت: شهر جدید بینالود دارای ۳۷۰۰ واحد مسكن مهر بوده كه متاسفانه حدود ۲۲۰۰ واحد آن فاقد متقاضی است.

یزدانی در ادامه با بیان اینكه در شهر جدید بینالود به دلیل صنعتی بودن این شهر مشكل اشتغال‌زایی وجود ندارد گفت: این شهر در حال حاضر دارای مجموعه صنعتی ایران خودرو با درآمدی بالغ بر ۶ هزار میلیارد تومان بوده واز سوی دیگر نیز میزبان سرمایه‌گذاری ۱۷۰ میلیارد تومانی برای احداث بزرگترین كارخانه كاغذ در كشور است.

وی دراین باره اضافه كرد: خوشبختانه پیش‌بینی می‌شود با بهره‌برداری كامل از این كارخانه حدود ۴۵۰ نفر اشتغال‌زایی می‌شوند.

مدیرعامل شهرجدید بینالود افزود: باتوجه به ساخت كارخانه كاغذ و افزایش فرصت‌های اشتغال و همچنین خدمات روبنایی نظیر درمانگاه و دو مدرسه امسال شاهد رشد ۱۰ برابری متقاضیان مسكن مهر در این شهر بودیم.

به گفته این مقام مسئول واحدهای مسكن مهر این شهر دارای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیكی هستند كه به دلیل عدم تكمیل آوردهای مالی از سوی متقاضیان هنوز به بهره‌برداری نرسیده‌اند.

یزدانی همچنین از اتصال شهر جدید بینالود به راه‌آهن سراسری و قطار حومه‌ای مشهد خبر داد و گفت: این اقدام طبق برنامه ۲۰۱۷ در كریدور شهرهای جدید مشخص شده و تاكنون عملیات نقشه‌برداری آن صورت گرفته است.

وی در پایان افزود: عملیات ساخت ۷ كیلومتر خط‌آهن آنتنی این پروژه هم‌اكنون در دست اقدام بوده و به زودی مشكل قطار این شهر جدید حل خواهد شد.

نظر شما