شناسهٔ خبر: 45325 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

یک مقام مسئول سازمان هواپیمایی خبر داد:

‌بروز محدودیت در پرواز‌های بغداد به دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه/ مشکلی از نظر گردو غبار و کاهش دید در فرودگاه‌های عراق وجود ندارد

فرودگاه بغداد مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی گفت: اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه بغداد، ممکن است در پرواز‌های بعدی ما به بغداد محدودیت‌هایی ایجاد کند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، رضا جعفرزاده با اشاره به اعتصاب کارکنان برج مراقبت فرودگاه بغداد، اظهار کرد: در حال حاضر همه پرواز‌های ایران به بغداد در حال انجام است، اما ممکن است این اعتصاب موجب بروز محدودیت‌هایی در پرواز‌های بغداد شود.

وی بیان کرد: همچنین در حال حاضر در فرودگاه‌های بغداد و نجف از نظر گردوغبار و دید مشکلی وجود ندارد و پرواز‌ها انجام می‌شود.

به گزارش فارس، شنیده‌ها حاکی از آن است که فرودگاه بغداد به دلیل اعتصاب کارکنان برج مراقبت با مشکل مواجه شده است؛ مسئولان فرودگاه درحال مذاکره با اعتصاب کنندگان برای از سر‌گیری کار هستند.

بر اساس اعلام رسانه‌های عراقی کارکنان برج مراقبت عراق به دلیل مطالبات مالی از مسئولانشان دست به اعتصاب زده‌اند، به گفته این رسانه‌ها پرواز‌های فرودگاه بغداد به حالت تعلیق درآمده است.

 چندی پیش بود که شرکت‌های هواپیمایی ایرانی در اعتراض به افزایش قیمت خدمات فرودگاهی و گران‌شدن بی‌اندازه نرخ سوخت در فرودگاه خصوصی نجف، تصمیم گرفتند پرواز‌های خود را از نجف به بغداد منتقل کنند و پروازی به/از فرودگاه نجف نداشته باشند./

نظر شما