شناسهٔ خبر: 45342 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

پرواز‌های نجف به حالت عادی بازگشت/ آغاز دوباره فعالیت فرودگاه بغداد

فرودگاه نجف پس از فروکش کردن گرد وغبار، فعالیت فرودگاه نجف اشرف به حالت عادی بازگشت و فرودگاه بین المللی بغداد نیز پس از چندین ساعت تعطیلی بدلیل اعتصاب کارکنان بخش برج مراقبت، ساعتی پیش کار خود را از سر گرفت و نشست و برخاست هواپیماها در این فرودگاه دوباره آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، از صبح امروز (چهارشنبه) تاکنون دستکم چهار پرواز زایران به فرودگاه نجف صورت گرفته است و به دلیل رسیدن پی درپی هواپیما‌های مسافربری ازدحام جمعیت در پشت در‌های خروجی این فرودگاه زیاد شده است.

روز گذشته تعداد زیادی از پرواز‌های فرودگاه‌های ایران به خصوص فرودگاه امام خمینی (ره) به نجف و بغداد به دلیل شرایط بد آب و هوایی لغو شده بود.

با بهبود وضعیت هوا و فروکش کردن گرد و غبار پرواز‌ها به شهر نجف اشرف به حالت عادی بازگشت و سیل مسافران به سوی شهر نجف سرازیر شده که این موضوع سبب شده بی نظمی زیادی را در این فرودگاه بین المللی شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا، درحالی که اعتصاب بخشی از کارکنان این فرودگاه همچنان ادامه دارد، مسئولان آن موفق شدند با تامین نیروی لازم، فعالیت فرودگاه بغداد را به حالت عادی برگردانند.
فرودگاه بغداد به همراه فرودگاه های نجف و بصره روز دوشنبه گذشته بدلیل امواج گرد و غبار و کاهش شدید عمق دید تعطیل شده بود./

نظر شما