شناسهٔ خبر: 45726 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان خبر داد:

بررسی طرح تفصیلی شهر سیریک در هرمزگان

جلسه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان از بررسی طرح تفصیلی شهر سیریک در کمیسیون ماده پنج استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان هرمزگان، رضا مدرس در دهمین جلسه کمیسیون ماده پنج استان هرمزگان با اشاره به بررسی طرح تفصیلی شهر سیریک در این نشست، بیان داشت: در این طرح تحولات جمعیتی شهر و برآورد جمعیت افق طرح و همچنین محدوده قانونی و حریم شهر و میزان کاربری‌ها و سرانه مربوط به هر یک از آن‌ها و همچنین کاربری پیشنهادی و جانمایی کاربری‌های مذکور و همچنین تدقیق خط محدوده طرح تفصیلی بر اساس مطالعات طرح جامع ارائه شده است.

وی ادامه داد: شهر سیریک مرکز شهرستان سیریک و در پهنه شرقی استان هرمزگان قرار دارد و مطالعات طرح تفصیلی این شهر در سال ۱۳۹۳ در دستور کار مشاور قرار گرفته است و مساحت محدوده پیشنهادی شهر سیریک ۸۲۵ هکتار با جمعیت پیشنهادی ۲۳ هزار و ۲۵۱ نفر برای افق طرح سال ۱۴۰۳ است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان افزود: در این نشست مقرر شد به دلیل برخی از نواقص موجود در طرح تفصیلی شهر سیریک، جلسه‌ای با محوریت دفتر فنی استانداری برگزار و طرح مذکور در جلسات آتی کمیسیون ماده پنج مطرح شود.

نظر شما