شناسهٔ خبر: 45767 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

گریوانی در گفتگو با پایگاه خبری اعلام کرد:

تلاش برای راه‌اندازی بازارچه‌های ارزان قیمت و آموزش مشاغل خانگی در گلبهار/ افتتاح ۲۷ هزار واحد مسکن مهر گلبهار

هومن گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار از افتتاح ۲۷ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید تا کنون خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است مابقی واحدهای مسکن مهر گلبهار طی ۲ برنامه افتتاح در اول آذرماه و همچنین بهمن‌ماه به متقاضیان تحویل داده شود.

هومن گریوانی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی تکمیل سایت مسکن مهر در این شهر جدید را از اولویت‌های شرکت عمران در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری بیان کرد و گفت: خوشبختانه با توجه به پیگیری‌های انجام شده از ۳۹ هزار واحد مسکن مهر گلبهار تا کنون ۲۷ هزار واحد تکمیل و به بهره‌برداری رسیده‌اند که طبق آمار به دست آمده ۹۲ درصد از اقدامات صورت گرفته در این حوزه طی دولت یازدهم انجام شده است.

گریوانی همچنین با تأکید براینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است مابقی واحدهای مسکن مهر گلبهار طی ۲ برنامه افتتاح در اول آذرماه و همچنین بهمن‌ماه به متقاضیان تحویل داده شود گفت: سایت‌های مسکن مهر شهر جدید گلبهار از جهت برخورداری از خدمات روبنایی و زیربنایی وضعیت خوبی داشته و به طور مثال در حال حاضر دارای ۱۴ مرکز آموزشی و ۱۰ مسجد است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید گلبهار درخصوص وضعیت حمل و نقل درون شهری و برون شهری این شهر جدید نیز بیان کرد: طی جلسات متعدد برگزار شده با حضور شهرداری نصمیم به خرید ۱۰ دستگاه اتوبوس جدید را داریم تا هر چه زودتر آنها را اختیار ساکنان این منطقه قرار دهیم.

وی در ادامه اعلام کرد: همچنین قرار است تامحلی از سوی شرکت عمران آماده‌سازی و به صورت موقت در اختیار شهرداری قرار گیرد تا تاکسی‌های شخصی، ون و اتوبوس از سوی یک شرکت خصوصی در آن مستقر و در خدمت شهروندان باشد.

گریوانی در ادامه سخنان خود از برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی بازارچه‌های ارزان قیمت در گلبهار خبر داد و گفت: در این اقدام تصمیم داریم تا در جهت کمک به خانواده‌های با درآمد کم شغل‌هایی را از سوی سازمان فنی و حرفه‌ای در منزل ایجاده کرده و بازارچه‌ها را برای فروش محصولات تولید شده در گلبهار راه‌اندازی کنیم.

این مقام مسئول همچنین در خصوص آخرین وضعیت پروژه قطار برقی مشهد- گلبهار بیان کرد: پروژه قطار برقی مشهد ـ گلبهار به طول ۴۰ کیلومتر است که بحث ابنیه فنی و زیرسازی ۳۷ کیلومتر در سه قطعه متفاوت توسط پیمانکار انجام می‌شود. در قطعه اول ۸۰ درصد، قطعه دوم ۹۵ درصد و قطعه سوم که سال گذشته مناقصه آن برگزار شد ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داریم.

مدیرعامل شرکت عمران گلبهار درباره تامین اعتبار پروژه قطار برقی گلبهار نیز گفت: در بحث فاینانس با توجه به مصوبه شورای اقتصاد پیشرفت خوبی انجام شده است. هم اکنون نیز پیگیر تصوب ماده ۶۲ هستیم تا بتوانیم هرچه سریعتر فاینانس را اجرایی کنیم.

نظر شما