شناسهٔ خبر: 45812 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

طی پیامی از سوی مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما اعلام شد:

هما آماده هرگونه خدمت‌رسانی برای امداد و ارسال ملزومات مورد نیاز به هموطنان حادثه دیده است

فرزانه شرفبافی مدیرعامل شرکت هواپیمایی هما طی ارسال پیامی ضمن ابراز همدردری با آسیب‌دیدگاه حادثه زلزله منطقه غرب کشور اعلام کرد: "هما" آماده هرگونه خدمت‌رسانی به مردم عزیز و همکاری با نهادها و سازمانها برای امداد، انتقال مجروحان و ارسال ملزومات مورد نیاز هموطنان حادثه دیده خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) فرزانه شرف‌بافی مدیرعامل این شرکت به دنبال وقوع حادثه ناگوار زلزله در مناطق غرب کشور ضمن ابراز همدردی با خانواده جان‌باختگان و مجروحان این حادثه طی پیامی اعلام کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

متاسفانه بروز زمین لرزه در غرب کشور موجب جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز و مجروح شدن جمع کثیری از مردم شریف این دیار از ایران عزیز اسلامی مان گردید.

اینجانب ضمن همدردی با هموطنان گرانقدر آسیب دیده از زلزله اخیر، برای درگذشتگان علو درجات و غفران الهی، برای خانواده های این عزیزان صبر و شکیبایی و برای مصدومان شفای عاجل از خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

در راستای منویات مقام معظم رهبری، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" آماده هرگونه خدمت‌رسانی به مردم عزیز و همکاری با نهادها و سازمانها برای امداد، انتقال مجروحان و ارسال ملزومات مورد نیاز هموطنان حادثه دیده خواهد بود./

نظر شما