شناسهٔ خبر: 4583 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

باقری خبر داد:

زمان آغاز پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی اتوبوس‌های استان البرز

پایانه مسافری- مسافر مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های استان البرز گفت: پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی از ۱۰ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان البرز، قاسم باقری گفت: با توجه به در پیش بودن ایام تعطیلات نوروزی و به منظور رفاه حال کاربران بخش حمل و نقل جاده‌ای  و فراهم کردن شرایط سفر برنامه ریزی شده برای مردم، پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی از ۱۰ اسفند آغاز  می‌شود و از ۱۷  اسفند نیز علاوه بر فروش اینترنتی، فروش حضوری بلیت‌های اتوبوس نیز در دفاتر فروش بلیت در سطح شهر و همچنین دفاتر شرکت‌های حمل ونقلی در پایانه شهید کلانتری آغاز می‌شود.

وی گفت: مسافران برای تهیه اینترنتی بلیت اتوبوس برای سفر های نوروزی می‌توانند به سایت www.payaneh.ir    مراجعه کنند و بلیت مورد نیاز خود را تهیه کنند، همچنین برای فروش حضوری بلیت نیز ۵۸  مرکز در سطح استان در نظر گرفته شده است.

باقری  افزود: برای جابجایی مسافران نوروزی دو هزار و ۵۷۰ دستگاه وسایل نقلیه مسافری، شامل اتوبوس، مینی بوس و سواری تامین و تجهیز شدند.

مدیرکل حمل ونقل و پایانه‌های استان البرز با بیان این‌که این اداره کل با تشکیل ستاد نوروزی و اتخاذ تمهیدات لازم برای جابجایی مسافران در ایام نوروز و برنامه ریزی مناسب برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن و روان برای مسافران اقداماتی را در دست اجرا دارد، افزود: هماهنگی با نهادهای ذی‌ربط و انجمن‌های صنفی بخش حمل ونقل به منظور ارائه خدمات مناسب و ایمن به مسافران، كنترل و نظارت محسوس و نامحسوس بر فعاليت شركت‌ها و رانندگان و نحوه سرويس‌دهي به مسافران از جمله اقداماتی است که در این خصوص انجام می‌شود.

باقری همچنين از وجود ابزارهايي مانند صندوق‌هاي انتقادات و پيشنهادات، براي برقراري ارتباط با مسافران و بهره‌گيري از سامانه پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۱۴۳ براي دريافت نظرات و مشكلات احتمالي استفاده‌كنندگان از وسايل‌نقليه عمومي را نمونه‌ای از تدابير انديشيده شده برای ارایه خدمات بهتر ذکر کرد./

نظر شما