شناسهٔ خبر: 45950 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری استان همدان خبر داد:

جابجایی ۲۸ هزار زائر حسینی با ناوگان عمومی استان همدان

محمد رودباری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از جابجایی ۲۸ هزار زائر حسینی توسط ناوگان‌های عمومی این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری گفت: این تعداد زائر حسینی از مهران به همدان و از همدان به مرز مهران جابجا شدند.

وی افزود: ۸۶۶ دستگاه از ناوگان حمل‌ونقل عمومی شامل، ۷۴۵ دستگاه اتوبوس، ۱۰۲ دستگاه مینی‌بوس و سه ون و میدل‌باس و ۱۶ دستگاه سواری کرایه، زائران حسینی را جابه‌جا کردند.

رودباری ادامه داد: این استان مانند سال‌های گذشته به عنوان استان معین از تمامی توان ناوگان عمومی به ویژه ناوگان اتوبوسی خود در حمل و نقل زائران اربعین حسینی استفاده کرده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان بیان کرد: بر اساس بازدیدهای انجام شده از پایانه‌های مسافربری، شاهد کنترل و نظارت جدی بر وضعیت فنی اتوبوس‌ها هستیم تا خودروهایی که از استان به سمت مهران می‌روند مشکل فنی نداشته باشند.

رودباری یادآور شد: استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابجایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های مربوطه، از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای زائران بوده است.

نظر شما