شناسهٔ خبر: 46166 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

روابط عمومی راه‌آهن در اطلاعیه‌ای اعلام كرد

تكذیب مسدودی محور ریلی زاگرس در پی ریزش كوه

قطار - راه آهن روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای خبر مسدود شدن محور زاگرس در پی ریزش كوه را تکذیب كرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ در این اطلاعیه مربوط به تکذیب خبر مسدود شدن محور زاگرس در پی ریزش كوه آمده است؛ بازسازی محور زاگرس با گذشت ۶۰ سال در دولت یازدهم موردتوجه قرار گرفت و در پی آن از مجموعه بلاک‌های موجود در این محور تا سال ۹۵ ؛ ۷بلاك به‌طور كامل مورد بازسازی قرار گرفت .

در همین راستا و با شروع سال ۹۶عملیات بازسازی ۵ بلاك باقی‌مانده در این محور آغاز و تاكنون كار بازسازی ۳ بلاك به‌طور كامل انجام و بلاک چهارم آن نیز تا پایان ماه جاری تمام خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته تنها بلاك باقی‌مانده در این محور نیز تا پایان سال جاری موردبازسازی قرار خواهد گرفت و تا پایان سال ۹۶ كلیه بلاک‌های محور زاگرس بعد از ۶۰سال به‌طور كامل بازسازی خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است ؛ برخورد درزین حامل كارگران با سنگ موجب جراحت سطحی این كارگران شده و موضوعات منتشرشده در فضای مجازی به‌شدت تكذیب می‌شود

گفتنی است در راستای برنامه‌ریزی صورت گرفته به‌منظور بازسازی بلاک‌های فرسوده ؛این محور در بازه‌های زمانی مختلف برای مدت‌زمان كوتاهی مسدود و مجدداً بعد از اتمام عملیات بازسازی مورد بازگشایی قرار می‌گیرد.

نظر شما