شناسهٔ خبر: 46176 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

کورش فتاحی خبر داد:

تصویب برنامه اصلاحی بودجه سال ۹۶ و برنامه پیشنهادی بودجه ۹۷ شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)

فتاحى رئیس هیات مدیره و سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از تصویب برنامه اصلاحی بودجه سال ۹۶ و برنامه پیشنهادی بودجه ۹۷ از سوی مجمع عمومی این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از دفتر ارتباطات، رسانه و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، کورش فتاحی با اعلام این خبر گفت: جلسه مجمع عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با موضوع بودجه اصلاحی ۹۶ و همچنین بودجه پیشنهادی ۹۷ در روز دوشنبه ۲۹ آبان ماه در محل سالن جلسات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران با حضور اعضای مجمع غلامرضا سلامی، رحمت الله مه آبادی، اعضای هیئت مدیره و معاونان شرکت فرودگاه ها، ازوجی نماینده سازمان هواپیمایی کشوری، اعضای هیات مدیره و معاونان شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، زاهدی فر نماینده سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

رئیس هیات مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: در ابتدای جلسه از اهم اقدامات انجام شده و نیز در دست اقدام برای سال‌های ۹۶ و ۹۷ مطالبی را عرضه شد و سپس به تکمیل طرح جامع اشاره شد و البته از سرعت گرفتن کار‌های سرمایه‌ای مواردی را بیان گردید، همچنین لزوم ایجاد محل‌های درامدی جدید مورد بررسی قرار گرفت.

فتاحی بیان کرد: در ادامه بودجه پیشنهادی برای سال ۱۳۹۷ به بحث گذاشته شد که از جمله مباحث مطرح شده برگشت سود و سرمایه سرمایه گذاری‌های انجام شده است که از سال ۹۷ آغاز می‌شود.

وی در خاتمه تاکید کرد: در نهایت بودجه نهایی ۹۶ و بودجه پیشنهادی ۹۷ مورد تایید اعضا محترم مجمع قرار گرفت و در دو هفته آتی خبر‌های خوبی از طرح جامع و گواهینامه فرودگاهی و فعالیت‌های فنی و مهندسی خواهیم داشت.

نظر شما