شناسهٔ خبر: 46235 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به کرمانشاه انجام شد:

بازدید از بیمارستان صحرایی ارتش و بیمارستان شهدای سرپل ذهاب/ پیگیری روند درمان بازماندگان زلزله/ تقدیر از اقدامات ارتش در برپایی بیمارستان صحرایی در مناطق زلزله‌زده

بازدید وزیر راه و شهرسازی در ادامه سفر خود به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه از بیمارستان صحرایی ارتش در سرپل ذهاب و بیمارستان شهدای سرپل ذهاب بازدید کرد و از نزدیک در جریان میزان خسارت وارده به بیمارستان آن شهرستان و وضعیت افراد تحت مداوا در بیمارستان صحرایی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، عباس آخوندی در دومین بازدید خود از استان کرمانشاه از بیمارستان سرپل ذهاب بازدید کرد و از نزدیک میزان خسارات وارده به بیمارستان سرپل ذهاب را مورد ارزیابی قرار داد. وزیر راه و شهرسازی همچنین از بیمارستان صحرایی که توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران ظرف ۴۸ ساعت در سرپل ذهاب دایر شد نیز بازدید کرد و در جریان مداوای زلزله زدگان در بیمارستان فوق نیز قرار گرفت.

در این بازدید آخوندی از بخش های مختلف بیمارستان صحرایی شامل اتاق سی سی یو، بخش زنان و اورژانس بازدید کردو و ضمن گفتگو با نفرات بستری در بخش‌های مختلف جویای وضعیت جسمانی و سلامت آنها شد.

آخوندی همچنین با رئیس بیمارستان صحرایی ارتش گفتگو کرد و از اقدامات ارتش به منظور برپایی این بیمارستان در مدت زمان کوتاه تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما