شناسهٔ خبر: 46279 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اربعین امسال صورت گرفت:

جابجایی زائران اربعین توسط ۹۲۰ دستگاه ناوگان عمومی گلستان

قربانعلی روحی رئیس اداره حمل‌ونقل مسافر اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گلستان گفت: در اربعین امسال ۹۲۰ دستگاه ناوگان عمومی استان، اقدام به جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) از مرز مهران و مشهد مقدس نمودند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گلستان، قربانعلی روحی در گفت و گویی خبری گفت: از این تعداد ناوگان ۶۱۰ دستگاه برای جابجایی زائران اربعین به مرز مهران و ۳۱۰ دستگاه هم به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گفته وی، خدمات‌دهی و جابجایی زائران اربعین توسط ۲۰۰ نفر از خدام حسینی (ع) استان انجام شد.

روحی ادامه داد: اعزام ۴۰ دستگاه کامیون برای حمل محمولات موکب‌ها از استان گلستان به کربلا، تأمین ۵ دستگاه اتوبوس به‌صورت رایگان جهت جابه‌جایی خادمین موکب‌ها، اعزام یک اکیپ راهداری با تجهیزات کامل راهداری به مرز مهران برای امدادرسانی به زائرین و اعزام یک اکیپ حمل‌ونقل به مدت دو هفته برای تسهیل کار برگشت زائران از مرز مهران به استان از دیگر اقدامات اداره کل در این ایام بوده است.

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده از همه شرکت‌های حمل‌ونقل مسافربری در این استان خواستیم تا از حداکثر ناوگان حمل‌ونقل اتوبوسی خود استفاده کنند.

وی یادآور شد: رسیدگی به شکایت‌های زائران در قالب کمیسیون‌های ماده ۱۲ و رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات و رانندگان در قالب کمیسیون ماده ۱۱ انجام پذیرفت.

نظر شما