شناسهٔ خبر: 46454 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

امینی عنوان کرد:

منطقهٔ مستعد لارستان زمینه‌ساز انتقال استعداد به خلیج‌فارس

بازدید سفر یک‌روزه معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی به حوزه استحفاظی این اداره کل با حضور معاون عمرانی استاندار فارس و دیگر مسئولین صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، سفر یک‌روزه امیر امینی معاون برنامه‌ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی به حوزه استحفاظی این اداره کل با حضور معاون عمرانی استاندار فارس و دیگر مسئولین صورت گرفت.

با توجه به بازدید میدانی مهندس امینی از تمامی پروژه‌های فعال این منطقه وی در پایان در خصوص برآیند این سفر اظهار کرد: محورهای مهم در این منطقه ساخته و یا در دست احداث بود و کارهای بسیار خوب که در ظرف این دو سال پایه‌ریزی شده، می‌تواند با یک تزریق منابع مالی مناسب هر چه سریع‌تر قابلیت بهره‌برداری پیدا کند.

امینی ادامه داد: شبکهٔ حمل‌ونقلی حوزه استحفاظی این اداره کل یک منطقهٔ وسیعی را شکل می‌دهد و این مستعد و توانمند بودن برای خدمات، می‌تواند این منطقه و نیز کشور را به استعدادهای منطقهٔ خلیج‌فارس منتقل نماید.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: طبیعتاً نیاز به حمل‌ونقل مناسب و ایمن در این محورها موجب شده دولت تمرکزهای لازم بر این مهم را صورت و هزینه‌هایی را در این پروژه‌ها صرف نماید.

وی افزود: در صورتی که امکان حدود ۱۰۰۰ میلیارد ریال منابع اعتباری از طریق سازمان برنامه و بودجه تأمین شود، انشا الله بهره‌برداری از پروژه‌های در دست احداث این منطقه میسر خواهد شد.

امینی با اشاره به اینکه هم‌اکنون فصل بودجه ۹۷ است و تدابیر خوبی در وزارت راه صورت گرفته، افزود: برای اولویت‌بندی در اجرا و تأمین اعتبار برای اولویت‌ها برنامه‌های خوبی را در نظر داریم.

معاون برنامه و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی در پایان عنوان کرد: بسیار خوشحالم که با یک حرکت جهادی که از سوی پیمانکاران و اداره کل راه و شهرسازی لارستان صورت گرفته هیچ یک از پروژه‌ها تعطیل نشده و تماماً به دنبال انجام مأموریت خود می‌باشند.

نظر شما