شناسهٔ خبر: 46486 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بازدید مدیرکل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های مسکن مهر پارس در خراسان شمالی

بازدید به گفته سرپرست مدیریت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی خراسان شمالی، مدیرکل راه و شهرسازی استان به همراه معاون دادستان بجنورد از پروژه‌های مسکن مهر پارس سرزمین ماهان و تگن سازه در گلستان شهر بجنورد بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره‌ کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، جواد عمادیانفر گفت : این بازدید در راستای جلسه‌ای که حدوداً یک ماه پیش در محل دفتر دادستان محترم بجنورد و با حضور ایشان و مدیران مرتبط و مدیرعامل پروژه برگزار گردید صورت پذیرفت.

وی هدف از بازدید را اتمام تعدادی از بلوک‌های این پروژه ها یاد کرد و افزود : در جلسه یک ماه قبل، مدیرعامل این پروژه ها موظف شدند تعدادی از بلوک‌ها را ظرف مدت یک ماه آینده تحویل متقاضیان دهند و همچنین تعدادی از بلوک‌ها که در اثر زلزله ۲۳ اردیبهشت ماه ۹۶ خسارت دیده بودند را بازسازی و تحویل دهند.

شایان ذکر است در این بازدید مصطفی زاده، مدیرکل راه و شهرسازی استان، نجفی زاده، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان بجنورد ، معاونین بانک مسکن ، بیمه آرمان و مدیران و معاونین مسکن و ساختمان و املاک و حقوقی راه و شهرسازی استان از نزدیک مساکن مهر پارس سرزمین ماهان و تگن سازه را بازدید کرده و توضیحاتی را به مدیران عامل این پروژه‌ها دادند./

نظر شما