شناسهٔ خبر: 46565 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

در بندر خرمشهر برگزار شد:

نشست صمیمی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با کارکنان برگزار شد

نشست اولین نشست صمیمی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با کارکنان این اداره کل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، در این نشست که در سالن اجتماعات برگزار شد جمع کثیری از مسئولان و کارکنان مجتمع بندری خرمشهر حضور داشتند.

محمد محسنی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر هدف از برگزاری این نشست را آشنایی بیشتر با کارکنان و اطلاع از مشکلات، انتظارات، دیدگاه‌ها و پیشنهادهای آنان عنوان کرد.

محسنی گفت: مطالبه گری کارکنان در چارچوب اخلاق، قانون و روش‌های متعارف اداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی در سخنانی چشم‌اندازی از آینده این اداره کل و اقداماتی که انجام خواهد شد، بیان کرد و گفت: بندر خرمشهر در سه سال آینده رونق عملیات کانتینری و گردشگری دریایی در رودخانه‌های اروند و کارون و اتمام عملیات شناورسازی مغروقه‌ها را تجربه خواهد کرد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر با بیان اینکه بندر خرمشهر در صنعت گردشگری پیشرو خواهد شد، اظهار کرد: به زودی آهنگ توسعه و پیشرفت در سواحل این دو رودخانه نواخته می‌شود.

محسنی خرمشهر را نماد ایثارگری دانست و گفت: مکلف هستیم در حد توان به جامعه ایثارگری خدمت کنیم.

وی در ادامه به انجام فعالیت در حوزه دانش‌بنیان دریایی، تقویت بنیه مالی و توانمندسازی کارکنان با احیای تعاونی‌های مصرف و مسکن اشاره کرد.

مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر همچنین خواستار همدلی، همکاری و همراهی کارکنان و تلاش بر اساس اصل خلاقیت، ایده پردازی و نوآوری مبتنی بر بی‌قراری خدمت شد.

در این نشست، کارکنان سؤالات و نقطه نظرات خود را بصورت کتبی و شفاهی بیان کردند و پاسخ لازم از سوی مدیرکل بندر و دریانوردی خرمشهر ارائه شد.

نظر شما