شناسهٔ خبر: 46732 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی:

عملیات اجرایی تکمیل ساختمان اداری راهدارخانه قیطانیه در حال اتمام و بهره‌برداری است

راهدارخانه مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: عملیات تکمیل ساختمان اداری راهدارخانهٔ قیطانیه از سوی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی، علی زندی فر مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان مرکزی با اعلام این خبر گفت: محور قدیم ساوه-همدان در حوزه شهرستان ساوه فاقد راهدارخانه بود و احداث راهدارخانه می‌تواند نقش به سزایی در شرایط بحرانی و خدمات‌رسانی به کاربران بهنگام زمستان و وقوع بحران‌ها داشته باشد.

زندی فر عنوان کرد: این پروژه با مساحت کل زمین ۱۰ هزار مترمربع و زیربنای اداری ۱۲۰ مترمربع در حال اجرا است. علاوه بر این، انبار نمک این راهدارخانه مساحتی در حدود ۷۲۰ مترمربع به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به این که اعتبار مصوب احداث این ساختمان ۱۱۰۰ میلیون ریال است، افزود: تاکنون مبلغی بالغ بر ۹۰۰ میلیون ریال به منظور تکمیل این پروژه هزینه شده است و در صورت تأمین اعتباری بالغ بر ۸۰۰۰ میلیون ریال احداث آشیانه ماشین‌آلات و دیوار حصار محوطه و در نهایت کل مجموعه به بهره‌برداری خواهد رسید.

زندی فر ضمن بیان این نکته که این راهدارخانه در کیلومتر ۲۷ محور قدیم ساوه – تهران واقع شده است، گفت: با تلاش همکاران عملیات سفت‌کاری و نما به صورت کامل انجام شده است و نازک‌کاری و نصب درب و پنجره در دست اقدام است و سعی ما بر این است که عملیات تکمیل این پروژه تا بهمن‌ماه سال ۹۶ به پایان برسد.

وی در خاتمه گفت: راهدارخانه‌ها برای استقرار شبانه‌روزی راهداران و تجهیزات امدادی احداث می‌شود که امیدواریم با این اقدامات شاهد افزایش ایمنی و کیفیت خدمت‌رسانی به مردم در سطح جاده‌های استان مرکزی باشیم.

نظر شما