شناسهٔ خبر: 46784 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد:

آمادگی برای مقابله با بحران‌های زمستانی در کلاله در استان گلستان

قاسم دبوری فریمانی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کلاله با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و یخبندان‌های زمستانی در طول راه‌های این شهرستان، از برگزاری دوره آموزشی نصب زنجیر چرخ در خودروهای سبک تا سنگین راهداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ر اه و شهرسازی به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، "قاسم دبوری فریمانی"  اظهارداشت: این دوره با هدف تقویت سرعت عمل، کیفیت بخشی عملکرد کارکنان راهداری شهرستان در بستن زنجیر چرخ  به هنگام بروز  حوادث احتمالی زمستانی و تسریع در نجات جان کاربران جاده ای برگزار شد.

وی همچنین گفت : این دوره آموزشی به شیوه مسابقه و برای چهار مدل از ماشین آلات، ادوات راهداری و برفروبی اعم از سواری،کامیون، لودر و گریدر برگزار شد و با تجلیل از نفرات برتر به پایان رسید.

به گفته دبوری، در بخش سواری،"غلام یحیی علمی"، کامیون،"مهدی گیلکی"، لودر"امیر رضایی"، گریدر،" غلامرضا سراوانی" به عنوان نفرات برتر این مسابقه انتخاب و با اهدای جوایزی تجلیل شدند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کلاله همچنین خاطرنشان کرد: آموزش دهیاران و استقبال کارکنان فرمانداری شهرستان از نحوه بستن زنجیر چرخ نیز، اقدام دیگری بود که اداره برای آمادگی های شهرستانی در فصل زمستان برگزار کرد.

شهرستان کلاله در ۱۳۰ کیلومتری گرگان مرکز استان گلستان واقع شده و ۴۶۰ کیلومتر از راه های این استان را تحت پوشش استحفاظی خود دارد./

نظر شما